A játékosok sem egymást, sem a Rainbow Sixet nem kímélték. A fejlesztők sokat tanulhatnának az elhangzottakból.

Érdekes, ugyanakkor igencsak tanulságos véleménycsere zajlott a világ R6 játékosai között. A dolog lényege egyszerű volt: mindenki írja le a legmegosztóbb véleményét a játékról! Ha a Ubisoft venné a fáradtságot, és kimazsolázná az itt elhangzottak közül a lényeget, éveket spróolhatnának maguknak. És vélhetően elégedetté is tennék a játékosokat.

Lássuk az R6 játékosok legmegosztóbb véleményeit, avagy min változtatna az R6 közösség, ha megtehetné?

KOST a KD helyett

A kompetitív meccseken használt Kill, Objective, Survive, Trade statisztikát úgy tűnik a játékosok többre tartják, mint a sima KD statot. Való igaz, hogy a Kill és a Survive lényegében teljesen lefedi azt, amit a KD is. Csakhogy az Objective és a Trade miatt még pontosabb különbséget tesz a játékosok között.

Mennyire jogos: 4/5 – Valóban kifejezőbb lenne a KOST, hiszen értékelné a support stílusú játékosokat is a fragvadász aimerek mellett. Mindazonáltal az újaknak lehet még bonyolult lenne, és nem értenék, miért olyan alacsony a pontszámuk, amitől elmehet a kedvük. Márpedig az új játékosok folyamatos utánpótlása minden játéknak kiemelten fontos.

Az elite skinek elosztása egyenlőtlen

Sokan nehezményezik, hogy az Elite skineket sem népszerűség szerint, hanem az operátorok játékban eltöltött ideje alapján kellene odaítélni. Hiszen jelen állapot szerint az új, és a friss játékosok számára népszerűbb operátorok kapják az Elite skinek nagyrészét, míg a veterán operátorok, például Montagne (Monty) és Castle hiába várakoznak.

Mennyire jogos: 3/5 – Pont az előbb említett új játékosok miatt nem akkora probléma ez szerintünk. A skinek és a felszínes dolgok a veteránoknak már kevésbé számítanak, ők a játék miatt vannak itt évek óta. Az újaknál viszont tényleg számíthat, hogy az újonnan érkező Elite skinek pont a kedvenceik mellé érkezzenek.

Az új fejlesztők a sírba viszik a játékot

Az Operation Chimera (Y3S1) után a Rainbow Six fejlesztői csapatát szinte teljesen lecserélték. Ez egy ideig jó hatással volt a játékra, azonban a Burnt Horzion óta (Y4S1) egyre csak romlik a játék színvonala. Kevesebb az új pálya, túl sok viszont a folyamatos variálás, néha még rossz dolgokat is nerfelnek. Ott van például Jäger fegyverének nerfe, mikor valójában a gadgetet kellett volna. Mindezt azért, mert túl magas volt az operátor pickelési aránya.

Mennyire jogos: 5/5 – Rengeteg példát lehetne még hozni a Jägeres mellett is, amikor alaposan mellényúltak a fejlesztők egy-egy nerf esetében. De ide sorolhatóak még az érthetetlen pályaátalakítások és a szinte folyamatosan tapasztalt rengeteg bug. Kicsit összeszedhetné magát az „új” csapat, akik immár már több éve fejlesztik az R6-ot.

Az új játékosok a spawn killerek miatt gyűlölik meg a Siege-et

Hiába a rengeteg ingyenes hétvége, és az új játékosokat célzó promóciók, ha a spawn killerek folyamatosan elrontják az újak élményét. Esélyük sincs megismerni a mapokat, pár másodperc után már csak figyelik a kört. Teljesen felesleges játékelem, ami még a rutinosabbakból is kiöli a kompetitív szellemet.

Mennyire jogos: 5/5 – Nem nagyon kell ragozni a dolgot, teljesen felesleges játékelem, melyet igenis korlátozni kellene valahogy. Legalábbis szerintünk, és a játékosok többsége szerint is…

Láttátok már az új játékmódot, ami kedden érkezik?

Keddtől kipróbálható a Rainbow Six Siege új, bemelegítő játékmódja

×