A játék hivatalos Twitter oldala szerint annyian voltak kíváncsiak a nyitányra, hogy több funkció is lehalt a terheléstől.

Az elmúlt években már megszokhattuk, hogy a Fortnite világa mindig is a rekordokról fog szólni. A játékot fejlesztő Epic Games ugyanis minden fontosabb mérföldkőnél és sikernél az arcunkba tolja a számokat.

A Fortnite Chapter 3 indulásakor sem történt ez másképp, érkezett az ilyenkor szokásos rekord, és az erről szóló beszámoló:

 

Az egész persze abból indult ki, hogy a szezon nyitányakor a játékosok dühösen vették észre, hogy számos funkció akadozik a Fortnite-ban. Nem megy a login, nem érkeznek meg a vásárlások és még a meccsekből is kidobálja őket a játék. Pedig elvileg az ígéret az volt, hogy az új motor majd pozitívan hat az ilyen jellegű lassulásokra.

Az Epic persze egyből reagált, és az egészet a rekord létszámra fogták, ami miatt lehaltak a Fortnite rendszerei. Állításuk szerint az akadozások azért történtek, mert több millió játékos próbált meg egyszerre játékba lépni, olyan sokan, mint még egyetlen szezon kezdetekor sem.

Pontos számot ezúttal nem árultak el, ami egy picit fura, de ha hihetünk a fejlesztőknek, akkor újabb Fortnite rekordot élhettünk át a Chapter 3 indulásával. Reméljük tényleg nem csak egy olcsó magyarázat az akadozó szerverekre…

De akkor most a teljesítmény tényleg javult? Utána jártunk:

Így változtatott a Fortnite teljesítményén az Unreal Engine 5

 

 

×