A kezdetektől jelen lévő és általános probléma: bármilyen csomagot vásárolunk, csak nagyon ritka, hogy jót nyitunk. Mikor lesz erre megoldás?

Egy korábbi, FIFA 21-es cikkünkben kifejtettük, hogy mennyire is lenne szükség a játékban a Pity Timer-re (ide kattintva érhető el). Ez továbbra is teljesen életszerű, hiszen azóta sem született erről érdemben megoldás. Megdöbbentő annak a valószínűsége, hogy még a legnagyobb csomag vásárlásakor (Ultimate Pack – 125 000 Coin) is

nagyon csekély a százalék arra, hogy a beletolt zseton, vagy FIFA pontnak legalább a fele visszajöjjön.

Arról pedig lassan csak ábrándozni lehet, hogy még nyereségünk is legyen egy ekkora invesztálás esetén…

Érdemes kicsit elidőzni az előbb említett csomaggal kapcsolatosan a képeken. Ha belegondolunk abba, hogy kvázi garantált, hogy 75+, illetve 82+ Rare Gold játékos fog esni, még mindig csekély esély van arra, hogy abból „értelmes” lap érkezzen. Arról nem is beszélve, hogy 90 Rating fölötti dobásra egy 125 000 Coin-os csomag esetén csak 5,1 % az esély, hogy valami érkezzen. Ráadásul még az sem garancia arra, hogy ebből visszajöhet a Pack ára. Gondoljunk csak bele, trade-elés, stb. nélkül valaki nagy nehezen összefarmolja a csomag árát, majd esik belőle egy Kane. Félreértés ne essék, nyilván ott van az is, hogy „ki a kicsit nem becsüli…”, de akkor is ott vagyunk, hogy a legdrágább Pack-ből esik egy jelenleg 40 000 körüli játékos. Nos, még nem is ez a fő probléma. Viszont az úgy gondoljuk, hogy nem történhet meg, hogy az éppen aktuális Promo esetén maximum 5,3 %, hogy kiesik egy speciális lap, ami még nem is biztos, hogy jó üzlet lehet a későbbiekben, vagy beépíthető.

Az EA oldalán egyébként részletesen leírják, hogyan is kapják meg ezeket a százalékokat, amikor létrehozzák a csomagokat:

„A FIFA-ban a csomagok valószínűségét úgy számítják ki, hogy szimulálják az egyes csomagtípusok nagyon nagy számának nyitását a FUT Store-ban. A szimuláció során a nyitott csomagok száma a csomagokon belüli tartalomtól függően változik, de ez mindig elegendő ahhoz, hogy statisztikailag érvényes legyen. Ezt a folyamatot minden tartalomfrissítéssel újra futtatjuk. Egyes kampányspecifikus kategóriák, például a Ones to Watch, speciális tartalmakat/játékosokat rejt. Egyes csomagokban ennek a tartalomkategóriának a valószínűsége 1%-nál kisebb lehet. A látható valószínűségi százalékok csomagonkénti alapúak, és nem kumulatívak. Ez azt jelenti, hogy minden csomagfelnyitás független esemény; több csomag felbontása nem változtatja meg annak a valószínűségét, hogy egy adott kategóriából származó terméket nyerjenek el. Ha háromszor feldob egy érmét, és minden alkalommal fejet kap, akkor is 50% az esélye, hogy fejet kap, ha újra feldobja az érmét.”

Érdekes, nem? Nyilván, a kisebb értékű Pack-ek esetében ezek a százalékok csekélyebbek, viszont az abszurd, hogy még a legdrágább csomag is 10% alatti esélyt tartalmaz egy speciális Promo lap nyitására. Kedves EA, lesz erre egyszer bármilyen megoldás? Akár olyan formában, mint a Pity Timer?

Szerencsére vannak jó üzletek is a FIFA-ban:

Gondoltad volna? – Ez a legolcsóbb 86-os speciális lap a FIFA 22-ben

 

 

https://leet.hu/samsung/

×