Könnyen lehet, hogy a Warzone Pacific is sok beállítást megkap ezekből, hiszen a Vanguardra épül az a kliens is.
Jövő héten elstartol a Warzone és Vanguard első közös szezonja. Így a játékosok már javában készülhetnek a grindra, hiszen a Battle Pass nem fog magától szinteződni és a fegyverek sem. Ahogy az FPS játékok jelentős részénél, úgy a Vanguardnál is érdemes a lehető legtöbb FPS-re törekedni, hogy minél simább játékmenetet kapjunk és az input lag se szökjön az egekbe. Természetesen vannak akik kimaxolva, V-Sync mellett is kiválóan tudják élvezni a játékot, ez az útmutató inkább a kompetitív beállítottságú felhasználóknak egy kis iránymutatás.
Nézzük is, hogyan kell beállítani a Vanguardot, ha az FPS maximalizálás a cél!
PC
Display
- Display Mode: Fullscreen
- Monitor: Az elsődleges monitor
- Refresh Rate: A monitorod képfrissítése
- Sync Every Frame (V-Sync): Off
- Framerate Limit: Custom
- Gameplay Custom Framerate Limit: A monitorod képfrissítése
- Menu Custom Framerate Limit: 60
- Minimized Game Custom Framerate Limit: 15
- NVIDIA Reflex Low Latency: Enabled
- Display Resolution: A monitorod felbontása
- Display Gamma: 2.2 (sRGB)
- Focused Mode: Off
- Focused Mode Opacity: 0
- Display Adapter: Az elsődleges VGA-d, de leginkább csak a laptopoknál kell erre figyelned
- On-Demand Texture Streaming: Off
Quality
- Render Resolution: 100
- VRAM Usage Target: 80%
Details & Textures
- Texture Resolution: Low
- Texture Filter Anisotropic: Medium
- Particle Quality Level: Low
- Particle Resolution: Low
- Bullet Impacts & Sprays: Off
- Tesselation: Off
- Level of Detail: Low
- Level of Detail Distance Quality: Low
- Volumetric Quality Level: Low
Shadow & Lighting
- Shadow Map Resolution: Low
- Sun Shadow Cascades: Low
- Cache Spot Shadows: Off
- Spot Cache Size: Off
- Cache Sun Shadows: Off
- Spot Shadow Quality: Low
- Particle Lighting: Low
- Ambient Occlusion: Off
- GTAO: Low
- Screen Space Reflection: Low
Post Processing Effects
- Anti-Aliasing: SMAA T2X
- Filmic Strength: 0
Gameplay
- Field of View: 100-105
- ADS Field of View: Affected
- Camera Movement: Least
- World Motion Blur: Off
- Weapon Motion Blur: Off
- Depth of Field: Off
Konzol
- Camera Movement: Least
- World Motion Blur: Off
- Weapon Motion Blur: Off
- Depth of Field: Off
- On-demand Texture streaming: On
Jó szórakozást kívánunk!