A Call of Duty: Warzone nem csak virtuális karakterek ölt meg az idők során, de sok kontroller is áldozatul esett egy bizonyos mechanikának köszönhetően.

Amikor a Modern Warfare 2019-ben megjelent, a Tactical Sprint mozgásmechanika is bemutatkozott. Bizonyára mind tudjátok, hogy a csúszás megállításával lehetőség van vég nélkül sprintelni és démoni sebességgel haladni a pályán. A mechanika azonban mint kiderült igen összetett gombkombinációt igényel, amivel a kontrollerek nem tudnak lépést tartani. A Tac Sprint és a slide cancel aktiválásához duplán meg kell megnyomni a bal analóg sticket, duplán a jobb analóg sticket, és megnyomni az ugrást – mindezt gyorsan egymás után. A helyzet az, hogy az Automatic Tac Sprintet (ATS), amihez a bal analóg sticket nem kell olyan gyakran megnyomni, a profik nem engedélyezték a Call of Duty League-ben.

A 2020-as MVP, Anthony ‘Shotzzy’ Cuevas pedig elmondta: ő és csapattársai több tucat kontrollert törtek össze a folyamat során.

 

Shotzzy elárulta, hogy egy rakás kontrollerre ment emiatt tönkre, de ő még sokkal jobban járt, mint a csapattársai. Ian ‘Crimsix’ Porter legalább 20 tönkrement kontrollernél jár a mechanika miatt egyetlen CoD League szezon alatt.

Mivel a Warzone a MW19 motorjára épül, ugyanazt a mozgásrendszert használja. Szerencsére az ATS engedélyezett a Warzone-ban, így kicsit azért egyszerűbb a gombok nyomkodása. Ám sajnos sokszor még ez sem elég. UnRationaL  körülbelül 21 kontrollerrel végzett a Warzone indulása óta.

A kontrollerek amortizálódása nem új keletű jelenség, de a MW19 és a Warzone óta az egekbe szökött a haldoklás aránya. A Tac Sprintet tartják az egyértelmű bűnösnek, mivel a vezérlők analóg stickje általában az első rész, ami szétesik.

Neked is ment már tönkre kontrollered a CoD/Warzone miatt?

Ezt olvastad már?

Hivatalos térkép, temérdek új kép és nerf – Rengeteg információt kaptunk Caldera-ról

 

 

×