A fejlesztők ismertették az információkat.

A várakozásoknak megfelelően kedd délután megérkezik a Rainbow Six Siege legújabb frissítése az éles szerverekre. Szezonváltó update-ről beszélhetünk, így több változásra számíthatunk majd, illetve új a Battle Pass felhozatal sem maradhat el.

Nézzük is, hogy mit tartogat számunkra a Y6S4 – High Calibre!

Frissítés információk

 

November 30-án, kedden, 15 és 17 óra között történik meg az átállás, körülbelül egy órát vesznek igénybe az egyes platformokon történő karbantartások. A frissítés mérete 4-5 GB között mozog platformtól függően.

Thorn

  • Az Irish Garda medium sebességgel rendelkező defender Operatora

  • Gadget: Razorbloom Shell (2 db)

    • A Gadget hozzáragad a különböző felületekhez.

    • Közelségérzékelővel van ellátva, kis delay van az aktiválás és a tényleges robbanások között. Az ellenfelet lépésre kényszeríti az eszköz, kilőheti az eszközt vagy épp el is próbálhat futni a robbanás elől. Egy azonban biztos, mindenképp elárulja valamilyen módon ellenfelünk pozícióját.

    • Az erőssége/sebzése a frag gránátokéhoz hasonló.

    • Kilőhető, felrobbantható, akár még az aktiváció -> tényleges robbanás közötti időtartamban is.

    • A legnagyobb counter Operatorai: Thatcher, Twitch, IQ, Zero.

  • Elsődleges fegyverek: Az új UZK.50GI SMG fegyver  & M870 shotgun

    • Az új SMG jelentős rombolási erővel rendelkezik. A fejlesztői videók alapján pillanatok alatt szétszedhetjük vele a pályát.

  • Másodlagos fegyverek: C75 Auto & 1911 TACOPS

  • Másodlagos gadgetek: Barbed Wire & Deployable Shield

Outback

A fejlesztők hozzányúltak Outback pályához is, jelentős átdolgozást kapott a map. Csak hogy néhányat kiemeljünk:

  • Teljes reworköt kapott a garage / restaurant / motel rész
  • A pálya szinten minden egyes része, területe optimalizálva lett a jobb navigáció érdekében
  • Az emeletre bekerült egy elpusztítható fal
  • Az új pálya is visszatér majd a Ranked map poolba

A kamerák 

  • Ha kívülre helyezzük el Valkyrie Black Eyes, Maestro Evil Eyes gadgeteket és a golyóálló kamerákat, akkor 10 másodperc után (Echo és Mozzie drónjához hasonlóan) elveszítik a jelet.

  •  Echo és Mozzie drónjainak jelvesztési ideje 10 másodpercre nőtt.

Finka változások 

  • Mostantól használhatja az Adrenal Surge-öt saját maga revive-olására

  • Nincs többé recoil boost

  • A cooldown ideje megduplázódott, így pontosan 20 másodperc lett

Felhasználói felület változások 

  • A játék általános kinézete igazodik az R6S-el kapcsolatos artok képi világához

  • Fejlettebb lett az iránytű, mostantól mutatja a pingeket és a bejelölt helyeket, illetve a magasságkülönbségeket is jobban jelzi.

  • A Defenderek mostantól hozzáférnek a “Drone Counter”-hez, mely azt mutatja meg, hogy mennyi drónt sikerült eddig elpusztítani

  • Csapatszínek

    • Az alapértelmezett csapatszín mostantól a kék és a piros

    • A saját csapat színe mindig kék, az ellenfélé a piros

    • A csapatszínek állíthatóak, a kék, a piros és narancssárga is a lehetőségek között van

    • A jövőben több fejlesztés is érkezik, mely színtévesztőket/színvakokat segíti

  • Egyéb

    • A HUD mostantól egyszerre mutatja az elsődleges és másodlagos fegyverek töltényszámát

    • Néhány, eddig szöveges segédletet (pl. vault esetén) ikonokra cseréltek le a fejlesztők.

    • Jobban személyre szabhatjuk a HUD-ot

Testreszabás

  • Elite Customization 2.0

    •  A Uniform és Headger után mostantól személyre szabhatjuk egyesével a Victory Celebration, Operator Portrait és Card Backgrounds kozmetikai tárgyakat is.

    • Ezzel kapcsolatos UI és UX változásokat vehetünk észre a menü(k)ben

  • Exotic 3D fegyver skinek

    • A Battle Passban helyet kapnak 3D fegyverskinek is majd, egyedi effektekkel

Tesztszerver frissítések

  • A tesztszerveres szakaszokat, mostantól 3 nagy részre oszthatjuk fel:

    • Season Release: Új tartalmak, melyek a következő szezonban startolnak el (mint például most a Y6S4 frissítés)

    • Lab Release: Ebben a szakaszban olyan funkciókat, változásokat tesztelhetünk, melyekről visszajelzés kell a Ubisoft munkatársainak, általában a fejlesztés korai szakaszában.

    • Balancing Release: Ebben a szakaszban olyan változásokat tesztelnek a fejlesztők, melyek a játék egyensúlyáért felelnek. Leginkább Operator és fegyveráltozások lesznek itt terítéken.

R6Fix 2.0

  • A weboldal UI és UX szinten is fejlesztésen esett át

  • Új értesítési rendszerrel bővült, melyekkel könnyedén nyomonkövethetjük a reportokat

  • Új súlyozási rendszert kaptak a reportok

  • A fejlesztők direkt módon kommunikálhatnak a játékosokkal

Fegyverváltozások, ranked

Jó szórakozást kívánunk!

Ez egy bugos C4 volt, de kéne ez a funkció a Rainbow Six: Siege-be

×