Új Operator, pályaváltozások és újdonságok - Éles szerverre érkezik a R6S Y6S4
A fejlesztők ismertették az információkat.
A fejlesztők ismertették az információkat.
A fejlesztők ismertették az információkat.
A várakozásoknak megfelelően kedd délután megérkezik a Rainbow Six Siege legújabb frissítése az éles szerverekre. Szezonváltó update-ről beszélhetünk, így több változásra számíthatunk majd, illetve új a Battle Pass felhozatal sem maradhat el.
Nézzük is, hogy mit tartogat számunkra a Y6S4 – High Calibre!
🛠 Y6S4 Maintenance 🛠
Y6S4 High Calibre will be deployed tomorrow, Nov. 30th.
⏲ Downtime: ~1 hour per platform
Maintenance times and patch sizes below 👇 pic.twitter.com/CmnUzn2Qp6
— Rainbow Six Siege (@Rainbow6Game) November 29, 2021
November 30-án, kedden, 15 és 17 óra között történik meg az átállás, körülbelül egy órát vesznek igénybe az egyes platformokon történő karbantartások. A frissítés mérete 4-5 GB között mozog platformtól függően.
Az Irish Garda medium sebességgel rendelkező defender Operatora
Gadget: Razorbloom Shell (2 db)
A Gadget hozzáragad a különböző felületekhez.
Közelségérzékelővel van ellátva, kis delay van az aktiválás és a tényleges robbanások között. Az ellenfelet lépésre kényszeríti az eszköz, kilőheti az eszközt vagy épp el is próbálhat futni a robbanás elől. Egy azonban biztos, mindenképp elárulja valamilyen módon ellenfelünk pozícióját.
Az erőssége/sebzése a frag gránátokéhoz hasonló.
Kilőhető, felrobbantható, akár még az aktiváció -> tényleges robbanás közötti időtartamban is.
A legnagyobb counter Operatorai: Thatcher, Twitch, IQ, Zero.
Elsődleges fegyverek: Az új UZK.50GI SMG fegyver & M870 shotgun
Az új SMG jelentős rombolási erővel rendelkezik. A fejlesztői videók alapján pillanatok alatt szétszedhetjük vele a pályát.
Másodlagos fegyverek: C75 Auto & 1911 TACOPS
Másodlagos gadgetek: Barbed Wire & Deployable Shield
A fejlesztők hozzányúltak Outback pályához is, jelentős átdolgozást kapott a map. Csak hogy néhányat kiemeljünk:
A kamerák
Ha kívülre helyezzük el Valkyrie Black Eyes, Maestro Evil Eyes gadgeteket és a golyóálló kamerákat, akkor 10 másodperc után (Echo és Mozzie drónjához hasonlóan) elveszítik a jelet.
Echo és Mozzie drónjainak jelvesztési ideje 10 másodpercre nőtt.
Finka változások
Mostantól használhatja az Adrenal Surge-öt saját maga revive-olására
Nincs többé recoil boost
A cooldown ideje megduplázódott, így pontosan 20 másodperc lett
Felhasználói felület változások
A játék általános kinézete igazodik az R6S-el kapcsolatos artok képi világához
Fejlettebb lett az iránytű, mostantól mutatja a pingeket és a bejelölt helyeket, illetve a magasságkülönbségeket is jobban jelzi.
A Defenderek mostantól hozzáférnek a “Drone Counter”-hez, mely azt mutatja meg, hogy mennyi drónt sikerült eddig elpusztítani
Csapatszínek
Az alapértelmezett csapatszín mostantól a kék és a piros
A saját csapat színe mindig kék, az ellenfélé a piros
A csapatszínek állíthatóak, a kék, a piros és narancssárga is a lehetőségek között van
A jövőben több fejlesztés is érkezik, mely színtévesztőket/színvakokat segíti
Egyéb
A HUD mostantól egyszerre mutatja az elsődleges és másodlagos fegyverek töltényszámát
Néhány, eddig szöveges segédletet (pl. vault esetén) ikonokra cseréltek le a fejlesztők.
Jobban személyre szabhatjuk a HUD-ot
Testreszabás
Elite Customization 2.0
A Uniform és Headger után mostantól személyre szabhatjuk egyesével a Victory Celebration, Operator Portrait és Card Backgrounds kozmetikai tárgyakat is.
Ezzel kapcsolatos UI és UX változásokat vehetünk észre a menü(k)ben
Exotic 3D fegyver skinek
A Battle Passban helyet kapnak 3D fegyverskinek is majd, egyedi effektekkel
Tesztszerver frissítések
A tesztszerveres szakaszokat, mostantól 3 nagy részre oszthatjuk fel:
Season Release: Új tartalmak, melyek a következő szezonban startolnak el (mint például most a Y6S4 frissítés)
Lab Release: Ebben a szakaszban olyan funkciókat, változásokat tesztelhetünk, melyekről visszajelzés kell a Ubisoft munkatársainak, általában a fejlesztés korai szakaszában.
Balancing Release: Ebben a szakaszban olyan változásokat tesztelnek a fejlesztők, melyek a játék egyensúlyáért felelnek. Leginkább Operator és fegyveráltozások lesznek itt terítéken.
A weboldal UI és UX szinten is fejlesztésen esett át
Új értesítési rendszerrel bővült, melyekkel könnyedén nyomonkövethetjük a reportokat
Új súlyozási rendszert kaptak a reportok
A fejlesztők direkt módon kommunikálhatnak a játékosokkal
Fegyverváltozások, ranked
Ez egy bugos C4 volt, de kéne ez a funkció a Rainbow Six: Siege-be