Titkos VR módra bukkantak a Grand Theft Auto: The Trilogy-ban
Félkész projekt vagy időközben elkaszált funkció?
Félkész projekt vagy időközben elkaszált funkció?
Félkész projekt vagy időközben elkaszált funkció?
Azt hinné az ember, hogy már minden kiderült a nem túl jól indult GTA trilógia kapcsán, de még mindig tartogat meglepetést a játékcsomag. A rengeteg hiba és a megkérdőjelezhető grafika ellenére azért így is rengetegen fejest ugrottak a régről ismerős városok világába. Az adatbányászok sem fogják vissza magukat, az utolsó fájlokig igyekeznek megtalálni a forráskódban elrejtett funkciókat.
Úgy tűnik, hogy sokáig egy VR nézet/mód is tervben volt, melyet akár egy későbbi frissítés is elhozhat majd!
There is a debug Unreal command for GTA VR but it looks a little bit unfinished. Maybe it would be cool if they implemented this as a first-person option? It plays pretty well. Gunfights and punching will need tweaking, would be super cool for screenshots! pic.twitter.com/pxq5ivwGOA
— Ben T (@videotech_) November 20, 2021
A RockstarINTEL weboldalnál dolgozó Ben Walker publikálta a fenti videót twitteren. A rövidke mozgóképen szemügyre vehetjük a trilógia elrejtett/félkész VR módját. Bennek egy debugra használt Unreal Engine paranccsal sikerült előhoznia ezt a nézetet. Az látszik, hogy még van vele dolga a Rockstar fejlesztőinek, hacsak időközben nem kukázták teljesen a projektet. Sokan megkérdőjelezték a VR módot, hiszen erősen hasonlít a GTA V „sima” FPS módjára, de a debug menü egyértelműen „GTA.VR.1” néven utal rá.
Nem ez az első hír mostanában a GTA és VR témakörök kapcsán, nem is olyan rég jelentették be, hogy a (régi) San Andreas hamarosan megérkezik majd az Oculus Quest 2 szemüvegekre. Ki tudja, talán köze van a kettőnek egymáshoz?
Így még sohasem láttad a San Andreast – Új platformra érkezik a kultikus GTA-epizód