A DICE legújabb játéka a Battlefield 2042 korai megjelenése óta nem a legjobb időszakot éli. Íme néhány a játékosok legfontosabb problémái közül.

A Battlefield 2042 hivatalosan ma jelenik meg világszerte, de azok, akik előrendelték a Gold vagy Ultimate Editiont, már egy hete játszanak a „teljes verzióval”. Már a bétával is rengeteg probléma volt, és úgy tűnik, hogy a teljes játék sem áll sokkal jobban.

A játékosok szeretik is hangoztatni a problémákat a játékkal, főleg a közösségi média platformokon, lehet az Reddit, vagy Twitteren. Összegyűjtöttük a panaszokat, hogy ti is vessetek rá egy pillantást.

Nézzük, mi az a X dolog, amit a játékosok megváltoztatnának a Battlefield 2042-ben.

Bullet Spread/Bloom

Erről tegnap írtam pont egy cikket, ha esetleg lemaradtál róla érdemes belenézni, hogy miről is van szó pontosabban.

Lövöm, de nem hal! – Ezért nem találod el az ellenségeket a BF 2042-ben

 

A találat regisztráció az egyik panasz, ami a korai hozzáférés során felmerült, de ennél sokkal rosszabb a bloom. Egy meghatározott távolságon túl egyes fegyverek a lehető legvéletlenszerűbben szóródnak, és ezért alig találják el a célpontot, még akkor is, ha a célkereszted pontosan az ellenfél fején van. Bár ami még furcsább, hogy az az SMG-knek sikerül nagyobb hatótávolságot lefedniük, mint az AR-eknek, vagy akár az első DMR-nek.

Hovercrafts/Légpárnások

Nem titok, hogy a járművek elengedhetetlenek egy Battlefield játékban, de vannak egészen abszurd dolgok is, mint például a légpárnás járművek. Mivel a légpárnás jármű síkfelületeken tapad, képes megmászni felhőkarcolókat.

Önmagában is nagyon erős jármű, amely könnyedén képes szétszedni a gyalogosokat, de a megfelelő kézben még a helikopterek sincsenek biztonságban. Elég, ha azt mondom, hogy a légpárnás járműveknek szükségük van néhány nerfre, hogy ne uralják a meccseket.

ah yes from battlefield2042

Hiányos scoreboard

Talán ez az egyik legtöbbet hangoztatott probléma a játékkal. Szeretnéd látni a többi játékos rangsorát? Mit szólnál a csapatodban lévő botok számához vagy a különböző játszott specialistákhoz? Mi van, ha csak tudni akarod, hogy ki teljesít jól és ki nem, ami az eredményjelző egyik célja? Nos, nem tudod, mert a Battlefield 2042-ben mindez hiányzik, és a rajongok szeretnék visszakapni a régi megszokott scoreboardot.

Hiányzó statisztikák

A feljebb említett scoreboardon kívül a karrier statisztikáidat sem tudod megtekinteni, hogy büszke legyél rájuk, hiszen ez is hiányzik. A megszerzett gyilkosságok és asszisztok száma, a különböző őrültségek, amiket csináltál stb., mind elvesznek az éterben, mivel nincs statisztikai oldal. Annak fényében, hogy a DICE mennyire hangsúlyozta a Battlefield 2042 „menő Battlefield-pillanatok” vonzerejét, a statisztikák oldalának hiánya több embert is aggaszt.

Specialisták

Akárcsak a bétában, a specialisták kaotikus zűrzavart idéznek elő. Bármilyen fegyvert és kütyüt használhatnak, a Specialisták inkább az őrült képességekről szólnak. Ez mind szép és jó, de a Battlefield nem hős lövöldözős játéknak készült, és az, hogy az osztályokat feláldozták ezért, nem sok embert tesz boldoggá.

Hiányzó szerverböngésző (Portálon kívül)

Régen manuálisan választhattad ki, hogy melyik szerveren szeretnél játszani. Ennek is vége – most már ki vagy szolgáltatva annak, amit a képességalapú partnerkereső dob az utadba. Ez nem hangzik olyan rosszul, de a játszott pálya és mód felett sincs kontrollod, így ha a Breakthrough vagy a gyűlölt Orbital pályán problémákkal szembesülsz, akkor szívás a helyedben lenni.

Kevesebb pusztítás

Next level destruction. THIS is the future of gaming. from battlefield2042

Látványosság szempontjából a multiplayerben elég sok mindent láthatunk. A pályák gigantikusak, és az időjárási effektek, mint például a tornádó, nagyon klassz. Mégis valahogy túl szelídnek érződik a pusztítás általános mennyisége. Tekintettel arra, hogy a kiterjedt pusztítás a franchise egyik névjegye, és eddig szinte minden játékban kiemelkedő volt, a Battlefield 2042-ben a mennyiség egyszerűen kevésnek tűnik.

Túl sok vágókép és átmenet

The amount of loading screens and cutscenes before and after a match is insane. These are all the different steps you have to go through for playing one match. from battlefield2042

Egy Reddit felhasználó, Lenn_4rt megszámolta, hogy hány cutsceane és átmenet van egyetlen meccsbe való belépéshez, majd kilépéshez. Ezek közé tartozik a mérkőzés keresése, a mérkőzés betöltése, egy véletlenszerű képernyő, a térképre való betöltés, a játékos osztagának bemutatása, a térkép bemutatása, a térkép „Big Map” verziójának bemutatása, ahol járművet is választhatsz, a térképen egy vágókép megtekintése, majd a térképre való bevetés. Mindez egyébként csak a meccs indításához. Még mindig ott van a meccs végi képernyő, a top 3 operátor, a csapat statisztikái, a véletlenszerű statisztikák, a fejlődés és a betöltő képernyő, hogy visszatérjünk a főmenübe.

Hiányzó „Medic a közelben” jelzés

A DICE valamiért úgy döntött, hogy megnehezíti a medicek és az újraélesztésre szoruló játékosok dolgát. Mivel hiányzik „Medic a közelben” jelző, így egy elesett játékos nem fogja tudni, hogy várnia kell-e az újraélesztésre, vagy inkább a gyors halált válassza. Hogy miért távolítottak el egy ilyen egyszerű életminőségi funkciót, azt csak találgatni lehet, de úgy tűnik, hogy a DICE egy későbbi frissítéssel visszaadja. Szóval ez egy jó hír.

Bugok

Love the new "Purgatory System" where you can’t die, but you can’t live… or skip to respawn or open menus or quit the match, or do anything other than close the program. from battlefield2042

 

Végül ott vannak a technikai problémák, mint például a szörnyű teljesítmény az előző generációs konzolokon és a gyenge optimalizálás PC-n, még RTX 30-as sorozatú GPU-kal és a beállítások buherálásával is. A hibák tekintetében ott van a klasszikus respawn bug, ami, nos, megakadályozza, hogy respawnolj; egy bug, ami miatt ellenségként jelensz meg a szövetségesek számára; nem tudsz átlőni a villanyvezetékeken; nem tudsz átjutni a füstön, mivel az egy szilárd tárgy és a többi, amit sorolhatnánk akár holnapig.

Nos, ezek miatt aggodnak a játékosok, de meglátjuk mit hoz a jövő, hiszen aki veterán az tudja, hogy a Battlefield játékok álltalában az indulás után 2-3 hónappal lesznek „játszhatók”.

Te mit változtatnál a játékon?

https://leet.hu/termek/glorious-pc-gaming-race-model-o-wireless-matt/

×