Lövöm, de nem hal! - Ezért nem találod el az ellenségeket a BF 2042-ben
Többen is panaszkodtatok, hogy valamiért nem találjátok el az ellenfeleket a Battlefield 2042-ben. Most megmutatjuk, miért van ez.
Többen is panaszkodtatok, hogy valamiért nem találjátok el az ellenfeleket a Battlefield 2042-ben. Most megmutatjuk, miért van ez.
Többen is panaszkodtatok, hogy valamiért nem találjátok el az ellenfeleket a Battlefield 2042-ben. Most megmutatjuk, miért van ez.
A Battlefield játékok mindig is zavarosan indulnak, ezt szerintem minden régi rajongó tudja már a sorozatról. A sorozat régebbi játékai, mint például a BF 3 és 4 szörnyű, szinte játszhatatlan netcode/hitreg problémával érkezett, de ezt a fejlesztők megpróbálták kiküszöbölni, minél hamarabb. Mert a közösség egyszerűen felrobban, amiért a lövedékek nem találtak.
A BF 2042 indulásakor is azt hittük, hogy egy hasonló problémával küszködünk.
A játékba egy új „rendszer” érkezett, amit úgy neveznek, hogy „bloom”. A lényege, hogy a fegyverek elsütésekor egy-egy töltény érdekes röppályát vesz fel. Ezt a fejlesztők azért hozták a játékba, hogy „kiegyenlítsék” a magas és alacsony képességű játékosok közötti különbséget.
Ez szörnyű hír azoknak a játékosoknak, akik órákat áldoznak abba, hogy minél pontosabb legyen a célzásuk, illetve, hogy megtartsák a fegyverek visszarúgását.
Shroud is kifejtette a véleményét a bloomról.
Egy nézője úgy volt vele, hogy inkább legyen bloom, minthogy egy „nerd” lelézerezze a mapon keresztül. Shroud válaszolt rá, hogy az olyan játékosok miatt adták hozzá ezt a rendszert a játékhoz, mint a szóban forgó nézője. A probléma, hogy nem jó érzés így játszani, mert ez a „rossz” játékosokat támogatja.
Remélhetőleg ezt a változtatást a fejlesztők visszavonják, mert különben sok ilyen problémánk lesz:
Megérdemli? – Záporoznak a negatív értékelések a Battlefield 2042-re