A Singles Day alatt született akciók miatt Kínában bevételi rekordok születtek.

Kínában a Valentin-nap ellentéteként megalkották az egyedülállók napját, melyet november 11-én tartanak, néha nem csak Kínában. Persze ez nem egy hivatalos ünnepnap, de felhúztak rá egy üzletágat, ilyenkor ugyanis számtalan akciót kínálnak a gyártók, talán még a Black Friday-t is lekörözve. A szinglik napja így óriási bevételi forrást jelent a kereskedőknek, és ez idén sem volt másképp.

Idén Kínában rekordot döntő bevételek születtek, különösen az iPhone-vásárlások terén.

A kínai JD.com és az Alibaba is arról számolt be, hogy idén luxuscikkek és iPhone eladás tekintetében rekordot döntöttek. A két kereskedő összesen 139 milliárd dolláros bevételt ért el. Persze fontos tudni, hogy a single day akciók nem november 11-én indultak. Bár régen egy napos volt az esemény, idén már hetekkel korábban meghirdették az akciókat. Hasonlóan a Black Friday sem egy napra korlátozódik már.

Az akció első két másodperce alatt a JD.com-on 15,64 millió dollár értékben adtak el iPhone-okat.

Persze a Xiaomi is jól járt, ők két millió okoseszközt adtak el mindössze fél óra alatt, a mobilok mellett az okosórák is nagyon jól mentek. Úgy tűnik, hogy az árak emelkedésével az emberek egyre inkább lecsapnak az akciókra. Kíváncsi vagyok, mi lesz nálunk idén Black Friday-kor. Te veszel majd valamit az ilyen akciók alkalmával?

Egyébként a Black Friday alatt nem árt vigyázni:

Ne légy palimadár! – Ezekre figyelj a Black Friday során és nem leszel átverve

https://leet.hu/?s=%22rx+6600%22&post_type=product

×