Több dologhoz is hozzányúltak a fejlesztők.

A Rainbow Six Siege Y6S4 két legnagyobb durranását, az átdolgozott pályát és az új Operatort már hétfő este bemutattuk. A fejlesztők külön videóban vezették fel a fenti két újdonságot, így ezért választottuk mi is azokat kiemelésre. Ám ez nem jelenti azt, hogy más változtatások ne lennének a játékban.

Nézzük is, hogy mi változik még a Y6S4 startjánál!

 

A kamerák 

  • Ha kívülre helyezzük el Valkyrie Black Eyes, Maestro Evil Eyes gadgeteket és a golyóálló kamerákat, akkor 10 másodperc után (Echo és Mozzie drónjához hasonlóan) elveszítik a jelet.

  •  Echo és Mozzie drónjainak jelvesztési ideje 10 másodpercre nőtt.

Finka változások 

  • Mostantól használhatja az Adrenal Surge-öt saját maga revive-olására

  • Nincs többé recoil boost

  • A cooldown ideje megduplázódott, így pontosan 20 másodperc lett

Felhasználói felület változások 

  • A játék általános kinézete igazodik az R6S-el kapcsolatos artok képi világához

  • Fejlettebb lett az iránytű, mostantól mutatja a pingeket és a bejelölt helyeket, illetve a magasságkülönbségeket is jobban jelzi.

  • A Defenderek mostantól hozzáférnek a „Drone Counter”-hez, mely azt mutatja meg, hogy mennyi drónt sikerült eddig elpusztítani

  • Csapatszínek

    • Az alapértelmezett csapatszín mostantól a kék és a piros

    • A saját csapat színe mindig kék, az ellenfélé a piros

    • A csapatszínek állíthatóak, a kék, a piros és narancssárga is a lehetőségek között van

    • A jövőben több fejlesztés is érkezik, mely színtévesztőket/színvakokat segíti

  • Egyéb

    • A HUD mostantól egyszerre mutatja az elsődleges és másodlagos fegyverek töltényszámát

    • Néhány, eddig szöveges segédletet (pl. vault esetén) ikonokra cseréltek le a fejlesztők.

    • Jobban személyre szabhatjuk a HUD-ot

Testreszabás

  • Elite Customization 2.0

    •  A Uniform és Headger után mostantól személyre szabhatjuk egyesével a Victory Celebration, Operator Portrait és Card Backgrounds kozmetikai tárgyakat is.

    • Ezzel kapcsolatos UI és UX változásokat vehetünk észre a menü(k)ben

  • Exotic 3D fegyver skinek

    • A Battle Passban helyet kapnak 3D fegyverskinek is majd, egyedi effektekkel

Tesztszerver frissítések

  • A tesztszerveres szakaszokat, mostantól 3 nagy részre oszthatjuk fel:

    • Season Release: Új tartalmak, melyek a következő szezonban startolnak el (mint például most a Y6S4 frissítés)

    • Lab Release: Ebben a szakaszban olyan funkciókat, változásokat tesztelhetünk, melyekről visszajelzés kell a Ubisoft munkatársainak, általában a fejlesztés korai szakaszában.

    • Balancing Release: Ebben a szakaszban olyan változásokat tesztelnek a fejlesztők, melyek a játék egyensúlyáért felelnek. Leginkább Operator és fegyveráltozások lesznek itt terítéken.

R6Fix 2.0

  • A weboldal UI és UX szinten is fejlesztésen esett át

  • Új értesítési rendszerrel bővült, melyekkel könnyedén nyomonkövethetjük a reportokat

  • Új súlyozási rendszert kaptak a reportok

  • A fejlesztők direkt módon kommunikálhatnak a játékosokkal

A fentieken kívül bizonyára számíthatunk még további Operator nerfre, buffra is, talán ezeket is felfedik hamarosan a teljes patchnotes-ban.

Mit szóltok az újdonságokhoz?

×