Finka változások, átdolgozott felhasználói felület - R6S Y6S4 újdonságok 2. rész
Több dologhoz is hozzányúltak a fejlesztők.
Több dologhoz is hozzányúltak a fejlesztők.
Több dologhoz is hozzányúltak a fejlesztők.
A Rainbow Six Siege Y6S4 két legnagyobb durranását, az átdolgozott pályát és az új Operatort már hétfő este bemutattuk. A fejlesztők külön videóban vezették fel a fenti két újdonságot, így ezért választottuk mi is azokat kiemelésre. Ám ez nem jelenti azt, hogy más változtatások ne lennének a játékban.
Nézzük is, hogy mi változik még a Y6S4 startjánál!
A kamerák
Ha kívülre helyezzük el Valkyrie Black Eyes, Maestro Evil Eyes gadgeteket és a golyóálló kamerákat, akkor 10 másodperc után (Echo és Mozzie drónjához hasonlóan) elveszítik a jelet.
Echo és Mozzie drónjainak jelvesztési ideje 10 másodpercre nőtt.
Finka változások
Mostantól használhatja az Adrenal Surge-öt saját maga revive-olására
Nincs többé recoil boost
A cooldown ideje megduplázódott, így pontosan 20 másodperc lett
Felhasználói felület változások
A játék általános kinézete igazodik az R6S-el kapcsolatos artok képi világához
Fejlettebb lett az iránytű, mostantól mutatja a pingeket és a bejelölt helyeket, illetve a magasságkülönbségeket is jobban jelzi.
A Defenderek mostantól hozzáférnek a „Drone Counter”-hez, mely azt mutatja meg, hogy mennyi drónt sikerült eddig elpusztítani
Csapatszínek
Az alapértelmezett csapatszín mostantól a kék és a piros
A saját csapat színe mindig kék, az ellenfélé a piros
A csapatszínek állíthatóak, a kék, a piros és narancssárga is a lehetőségek között van
A jövőben több fejlesztés is érkezik, mely színtévesztőket/színvakokat segíti
Egyéb
A HUD mostantól egyszerre mutatja az elsődleges és másodlagos fegyverek töltényszámát
Néhány, eddig szöveges segédletet (pl. vault esetén) ikonokra cseréltek le a fejlesztők.
Jobban személyre szabhatjuk a HUD-ot
Testreszabás
Elite Customization 2.0
A Uniform és Headger után mostantól személyre szabhatjuk egyesével a Victory Celebration, Operator Portrait és Card Backgrounds kozmetikai tárgyakat is.
Ezzel kapcsolatos UI és UX változásokat vehetünk észre a menü(k)ben
Exotic 3D fegyver skinek
A Battle Passban helyet kapnak 3D fegyverskinek is majd, egyedi effektekkel
Tesztszerver frissítések
A tesztszerveres szakaszokat, mostantól 3 nagy részre oszthatjuk fel:
Season Release: Új tartalmak, melyek a következő szezonban startolnak el (mint például most a Y6S4 frissítés)
Lab Release: Ebben a szakaszban olyan funkciókat, változásokat tesztelhetünk, melyekről visszajelzés kell a Ubisoft munkatársainak, általában a fejlesztés korai szakaszában.
Balancing Release: Ebben a szakaszban olyan változásokat tesztelnek a fejlesztők, melyek a játék egyensúlyáért felelnek. Leginkább Operator és fegyveráltozások lesznek itt terítéken.
A weboldal UI és UX szinten is fejlesztésen esett át
Új értesítési rendszerrel bővült, melyekkel könnyedén nyomonkövethetjük a reportokat
Új súlyozási rendszert kaptak a reportok
A fejlesztők direkt módon kommunikálhatnak a játékosokkal
A fentieken kívül bizonyára számíthatunk még további Operator nerfre, buffra is, talán ezeket is felfedik hamarosan a teljes patchnotes-ban.