A Mafia remakejét készítő csapat egye teljesen új nagyszabású játékon dolgozott már évek óta, amit most a Take Two egy tollvonással csendben elkaszált.

A Take Two az aktuális harmadik negyedéves pénzügyi jelentésével okozott némi meglepetést. Megtudtuk például, hogy még mindig hihetetlenül jól fogy a GTA V, illetve azt is, hogy elhalasztották a Marvel-hősökre alapuló Midnight Suns-t.

Ami viszont még ezeknél is sokkal érdekesebb volt, miszerint a Strauss Zelnick által vezette vállalat komoly pénzeket öntött bele egy olyan projektbe, amit végül elkaszáltak. A bejelentetlen játékon a Mafia-sorozatot így-úgy egyengető Hangar 13 dolgozott, és állítólag 2017 óta 53 millió dollárt költöttek el a munkálatokra, melyek a szóbeszédek szerint nem igazán álltak valami jól.

A stúdión belüli állapotokat remekül jelzi az is, hogy nagyon sok külsős fejlesztő, akik a szóban forgó játékon dolgoztak a Bloomberg újságírójának, Jason Schreier Twitter-posztjából tudták meg, hogy a projektet a vállalat lelőtte.

Hogy melyik játék lehetett, azt pontosan, vagyis hivatalosan nem tudni, Schreier azonban azt állítja, hogy Volt néven készült és egy teljesen új IP lett volna.

A munkálatok már csak azért is kaotikusak lehettek, mert ezzel párhuzamosan dolgoztak a Mafia: The Definitive Edition-ön, illetve a szintén bejelentetlen Codename Vault kódnéven készülő szintén teljesen új, nyílt-világú bizarr horroron. A harmadik játék mellé aztán becsatlakozott időközben a koronavírus-járvány is, ami végleg megpecsételte a sorsát, amely így nagy valószínűséggel sohasem jelenik már meg.

https://leet.hu/?s=%22rx+6600%22&post_type=product

×