A Sledgehammer Games bejelentette a Call of Duty Vanguard néhány változtatását a novemberi megjelenés előtt.

Október 28-án a Call of Duty egy hatalmas adag frissítést adott ki, amely a Vanguarddal, és a Warzone integrációjával foglalkozik, hogy mit csináltak a fejlesztők azóta, hogy a nyilvános béta szeptemberben elindult. A játékmenetet érintő számos változás közül a legnagyobb kiemelkedő a látáskárosító hatások javítása és a mobilitási lehetőségek iránti elkötelezettség, mivel mindkét terület jelentős átalakítást kapott a játék korábbi verziójához képest.

Bár ezek a változtatások a felszínen apróságnak tűnhetnek, de az egész játékmenetre mélyreható hatással lesznek.

A Vanguard fejlesztői a Low Profile perket  a Ninjara cserélik le

A Low Profile volt az egyik új „Vanguard-eredeti” perk, amely megakadályozta a játékosokat a Piercing Vision használatában – a Piercing Vision kiemeli a sérült játékosokat, így követhetővé teszi őket, még akkor is, ha fedezék mögé vonulnak vissza.

Ninja perk a Cold War-ban

Ezt a perket azóta eltávolították, és a rajongók által szeretett, illetve utált visszatérő Ninja perkkel helyettesítették, amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy néma léptekkel mozogjanak a térképen, biztosítva, hogy az ellenségek nehezebben hallják meg a lépteidet.

„A Vanguard béta után az volt a célunk, hogy a játékosoknak gyorsabb és gördülékenyebb játékélményt nyújtsunk a megjelenéskor. Ennek elérése érdekében csökkentettük a fegyvercsere/felvétel animációs sebességét, és új mozgási perkeket vezetünk be. Hozzáadtuk a „Ninja” perket is, amely lehetővé teszi, a játékosoknak a hangtalan lépteket.”

A béta visszajelzések második felében a Sledgehammer megjegyezte, hogy a Vanguardban a fegyverek elsütésekor a láthatóságot is módosították.

Eredetileg bármilyen automata fegyverrel való lövés egy kis képernyő torzulást okozott a cső végén. A fegyverek használat közben füstöt is kibocsátottak, de mindkét funkciót eltávolították, egy maroknyi más módosítással együtt.

Íme a változások teljes listája:

  • „Eltávolítottuk a torzító hatást a torkolattűzből, és csökkentettük a fegyver elsütésekor kibocsátott füstöt.”
  • „Befejeztük a torkolattűz elhelyezésének/lefedettségének módosítását célzás közben.”
  • „Eltávolítottuk a vízcseppeket, amikor esik az eső.”
  • „Különböző hibák lettek javítva, beleértve egy hibát, amikor bizonyos optikák megakadályozták az ellenséges és baráti HUD ikonok megjelenítését ADS alatt.”
  • „Javítottuk azokat az eseteket, amikor a névtáblák a Destruction segítségével jelentek meg.”
  • „A becsillanás csökkent minden térképen (csökkentettük a napfényt).”
  • „A VFX, a világítás és a felhasználói felület finomítását a megjelenésig folytatjuk, és figyelemmel kísérjük a játékosok visszajelzéseit a láthatóság különböző témaköreivel kapcsolatban.”

Mindezek a módosítások a Vanguard november 5-i megjelenésekor élőben lesznek a játékban.

Te megvetted már a Vanguardot?

forrás: Dexerto

×