A 2018-as God of War PC-s kiadásán is dolgozó stúdió egyik programozója olyan lelkes lett, hogy véletlenül egy plusz infóval töltötte meg a LinkedIn profilját.

A Sony az utóbbi időben drasztikusan változtatott az exkluzív játékaihoz való hozzáállásán, köszönhetően annak, hogy a PC-s platformba való belekóstolás súlyos dollármilliókat hozott az eddig csak PlayStation konzolra gyártó vállalat konyhájára.

Ez természetesen aligha meglepő, hiszen minden vállalatot a profit, a haszon, vagyis a pénz hajt. Ha pedig azt látják, hogy az egyébként kifejezetten remekre sikerült játékaikkal akár évekkel később is képesek még egészen jól keresni, akkor tulajdonképpen a cég közvetlen érdeke, hogy ezek a produktumok előbb, vagy utóbb megjelenjenek PC-re.

Nincs is ezzel semmi baj, hiszen így egy plusz réteg ismerheti meg a Naughty Dog, a Guerilla Games, hamarosan pedig a Santa Monica Studio munkásságát és csodáit. Ez utóbbi kapcsán például kiderült az is, hogy a januárban megjelenő God of War PC-s portjáért nem maga az anyacég a felelős, hanem a Jetpack Interactive készíti.

Igen ám, csakhogy a Jetpack egyik vezető fejlesztője annyira izgatott lett a lehetőségtől, hogy a LinkedIn profilját véletlenül egy plusz infóval töltötte meg – amit Neogafon kürtöltek világgá.

Kép: Neogaf

Azt ugyan nem tudni pontosan, hogy név szerint melyik fejlesztőről van szó, azt azonban megállapíthatjuk, hogy programozóként a csapat egy oszlopos tagja lehet. A fejlesztő sokáig nem kerülgeti a forró kását, a szokásos leírásban szinte rögtön a God of War: Ragnarökkel kezdi a felsorolást mint olyan projekt, amelyen dolgozik/dolgozott, ami tudván, hogy ugyanez a stúdió dolgozik a 2018-as első rész portolásán minimum gyanúra adhat okot.

Mindez, persze csak ha igaz, aligha lehet meglepő, hiszen a Sony videojátékokért (is) felelős elnöke, Jim Ryan is már többször hangoztatta, hogy szeretnének még több PS-exkluzív játékot elhozni a számítógépes platformra. Ez nyilván nem azt jelenti, hogy szinte azonnal megjelenne a Ragnarök PC-re, hiszen azzal ártanának a konzolos eladásoknak, de egy nagyjából 2-3 éves időintervallum nagyon is reálisnak tűnhet.

Legalábbis most még ezt a taktikát követik a Sony-nál, amiről véleményem szerint óriási botorság volna letérniük, amivel nyilván ők is tökéletesen tisztában vannak. Mindezt természetesen érdemes fenntartásokkal kezelni, hiszen még akkor is, ha valódi elszólásról van szó is több évre lehetünk a hivatalos megerősítéstől – nem hogy egy megjelenéstől. Meglepő mindenesetre egyáltalán nem volna a Ragnarök PC-s kiadása.

×