Íme az "új" Battlefield 2042 - Rengeteg változtatást eszközöltek a fejlesztők
A Battlefield 2042 fejlesztői valóban tartják magukat az ígéretekhez?
A Battlefield 2042 fejlesztői valóban tartják magukat az ígéretekhez?
A Battlefield 2042 fejlesztői valóban tartják magukat az ígéretekhez?
Miután a Battlefield 2042 nyílt bétája lezárult, a DICE nyíltabban beszélt arról, hogyan is zajlott a béta, és hogy milyen visszajelzéseket kaptak a közösségtől – valamint leleplezték a Battlefield 2042 5 új specialistáját is.
Ez azt jelentheti, hogy a Battlefield 2042 végleges verziója sokkal jobb állapotban lesz, hiszen több hónapnyi munka folyt a kódon és az optimalizáláson. Az NVIDIA varázslatos DLSS technológiája benne lesz a végleges verzióban, felpörgetve a teljesítményt azok számára, akiknek FPS-re van szükségük, vagy a minőséget azok számára, akik élethűbb grafikára vágynak.
Az EA DICE egyéb jelentős változtatásokat is eszközölt a Battlefield 2042-ben, amelyekről már beszéltek.
A DICE tisztában van azzal, hogy az Open Beta túl sok botot tartalmazott, így ezt a Battlefield 2042 végleges verziójában orvosolni fogják. A fejlesztő emellett egy csomó finomítást eszközölt a felhasználói felületen, többek között a nagy térképen, a továbbfejlesztett kill logon, a ping rendszeren, az iránytűn és még sok minden máson.
Őszintén, sokkal szebb és kímélőbb a szememnek, viszont azon a Ribbon üzeneten még mindig van mit csiszolni.
A DICE folytatja: „A Commorose szintén hiányzott a nyílt bétából, de most igenis jelen van a mai buildjeinkben. Ez a Battlefield-játékok játékon belüli kommunikációjának egyik alapeleme, az a képesség, hogy egyetlen gombot lenyomva, gyors akciókkal jelezheted, hogy hol vagy, és mire van szükséged”.
Vessünk egy pillantást az ígért attachment rendszerre is:
Sokkal profibb munkának tűnik az egész és igazi Battlefield feelinget ad most már a játék. Persze itt még nincs vége, hiszen a játék előtti töltőképernyőről is szó esett, illetve a játék végi képernyőről is.
Íme az „insertion” képernyő és a kör végi:
Összességében hatalmas fejlődést értek el a fejlesztők ilyen kevés idő alatt. Sokkal jobban hasonlít az „igazi” Battlefield élményhez.