BurterSpeed több példát is felsorolt.

A fejlesztők folyamatosan igyekeznek feldobni egy játék életét különféle frissítésekkel és újdonságokkal, változtatásokkal. Ez alól szerencsére az Activision ingyenes battle royale játéka, a Call of Duty: Warzone sem kivétel. Az persze mindig kérdéses, hogy a felhasználók hogy fogadnak egy-egy ilyen jellegű változást.

A Warzone esetében azt hiszem kijelenthetjük, hogy a két legnagyobb jelentőséggel bíró témakör egyértelműen a pálya és az anti-cheat védelem kérdésköre. A pályára hamarosan érkezik a megoldás, a Pacific névre hallgató új sziget képében. A csalók kiszűrése is átalakul majd az elkövetkezendő hónapban, egy új fejlesztésnek köszönhetően. Sajnos ezt némileg beárnyékolja, hogy a védelemért felelős driver egy korábbi verziója a megjelenés előtt már a csalásfejlesztők kezére került, a fejlesztők azonban magabiztosnak tűnnek továbbra is.

Vannak azonban további apróbb dolgok is, melyekkel sokat lehetne javítani a játékon!

https://www.youtube.com/watch?v=Ukrr6mnD3FY

 

A Warzone rajongó BurterSpeed Youtube fiókján bukkant fel egy kellemes videó, melyekben végigment olyan funkciókon és mechanikákon, melyek átalakításával a fejlesztők tovább javíthatnák a játékélményt. Vegyünk is át ezek közül párat!

Movement / mantling – mozgások

A Warzone-ban tapasztalható mozgási mechanizmusok és funkciók alapvetően egy meglehetősen kellemes, szilárd alapra épültek. Ezért a Modern Warfare játékmotorja felelt, nem egy új engine-re építették fel a battle royale módot.

A legnagyobb probléma a mozgással talán a „mantling” névre hallgató funkcióval kapcsolatos hibajelenségek előfordulása. A mechanika akkor lép életbe, ha valamilyen pályaakadályba ütközünk, melyen gyorsan szeretnénk áthaladni. Beszélhetünk dobozokról, padkákról vagy épp párkányokról, a játék próbál segíteni nekünk, hogy minél dinamikusabban kihasználhassa Operatorunk ezeket az elemeket. Sok esetben azonban a Warzone hibásan ítéli meg, hogy mit is szeretnénk csinálni vagy épp simán az adott tárgy tetejére helyez minket, ahelyett, hogy átugornánk rajta karakterünkkel.

HUD/UI – felhasználói felület

Bizonyára előfordult már, hogy szorult helyzetben lőszert és páncélt kértél csapattársaidtól, miközben lehet nekik sem volt sok. A fejlesztők pár ikon okos elhelyezésével sokat könnyíthetnének az ehhez hasonló szituációk kezelésében. A csapattársak láthatnák egymás ammo vagy épp armor plate számát, de a lehetőségeknek csak a képzelet szab határt. Több játékban is találkozhatunk működőképes megoldásokkal, reméljük a Warzone fejlesztői ezt a tanácsot is megfogadják majd.

OP mechanikák

Frissítésről frissítésre alakulnak a dolgok, de mindig lesznek olyan tárgyak, eszközök vagy mechanikák melyek egyszerűen túl erősek a többihez képest. Ilyen lehet például a Stun Grenade, BurterSpeed itt kiemelte, hogy használatakor egy ártatlan 180 fokos fordulás is öt másodperc feletti időtartammal társul, lehetetlen ilyenkor lereagálni a helyzetet. A fejlesztőknek a tökéletes összhangra kell törekedniük, bár ez is tág fogalom és a felhasználók visszajelzései sem túl egyértelműek egy-egy eszközzel kapcsolatban.

Sokan a mountoláson is alakítanának

Felmerült még a Heartbeat Monitor és a hozzá hasonló eszközök nerfelése is, egyszerűen némi extra cooldownt kellene bevezetniük az Activision/Raven szakembereinek. Ezeken kívül is rengeteg mindenbe bele lehetne kötni vagy épp kiállni valami mellett, ilyen hatalmas játékosbázisnál bizony nem beszélhetünk egyértelmű kijelentésekről.

Ti min változtatnátok?

×