Bizony vannak olyan játékok, amik kihoznak a sodrunkból, vagy éppen elveszik a kedvünket az élettől is. A japánok szerint ezek a játékok tehetnek erről.

Azt szokták mondani, hogy a játék alapvetően szórakozásra, vagy kikapcsolódásra való. Mi gamere tudjuk, hogy ez nem így van, sőt néha pont a játék miatt leszünk mérgesen, frusztráltak, kedvetlenek. Sőt, vannak olyan játékok, melyek kifejezetten arra építenek, hogy lehetetlen helyzetbe hozzanak. Mivel tudják: a sok sikertelenség után még édesebb a siker. Ettől függetlenül a japán gamerek szavaztak, hogy melyik a lefrusztrálóbb, leglelombozóbb játék a világon.

A japánok szerint ezek a játékok a legidegesítőbbek.

A japán Inside gaming weboldal nemrég megkérdezte a játékosok, hogy melyik játék okozta számukra a legbrutálisabb játékélményt. A kérdőívre 848 válasz érkezett, ezek alapján pedig az első 5 helyezett a következő lett.

5. Sekiro: Shadows Die Twice

 

A rengeteg timig és a sok védekezés-mechanika szükségessége miatt ez a játék bosszantja a legtöbb japánt.

4. Ghosts ‘n Goblins

A Ghosts ‘n Goblins 1985-ben jelent meg, a platformer pedig elég frusztráló lett. Csak két találatot kaphatsz és máris meghalsz, ráadásul időkorlát van. A játék úgy van beállítva, hogy csak akkor érhető el a befejezés, ha az egész játékot magasabb nehézségi fokozaton játszod.

 

3. Dark Souls

A Dark Soulst azt gondolom, senkinek nem kell bemutatni. Egy egész műfaj meghatározó játéksorozata lett. Nehéz, igen, nehéz. De aki szereti, annak jó, hogy nehéz. A többiek meg csak nézzék, de ne játszák inkább.

 

2. Resident Evil

Őszintén nem tudom, hogy a japánoknál miért a Resident Evil lett a második ezen a listán. Rendben van, a játék nem mindig könnyű, de nagyon élvezetes. A puzzle feladatokat persze néha ki kell google-zni. A japánok szerint a játék vagy túl ijesztő, vagy nem ad elég töltényt, vagy éppenséggel nem tudják megoldani a puzzle-t. Hát igen…

 

1. Undertale

 

Az Undertale alapvetően egy barátságos RPG-nek tűnik, ahol senkinek sem kell meghalnia, lett a legfrusztrálóbb videojáték a japánoknál. A karaktereknek van mimikájuk, érzelmeik és főként humoruk, személyiségük, egyediségük, valamint jellegzetességeik. Igen csak egyszerűnek tűnhet a pixeles grafika miatt, de annál élvezetesebb a váratlan fordulatok miatt. A harc közben a karakter egy szívvé változik, és abban a formájában küzdhet meg az ellenséggel. A gond a játékkal egyszerűen fogalmazva az, hogy pont nem azt kell csinálni, amit a küldetés mond.

„Több mint 300-szor küzdöttem meg a főellenséggel, de nem tudtam túlélni az utolsó támadást. Három hétig próbálkoztam” – írta egy játékos.

Nálad mi lenne ez az ötös lista?

https://leet.hu/termek/glorious-pc-gaming-race-model-d-wireless-matt/

×