A Battlefield 2042 béta felmérésben a legfontosabb kérdés, hogy a játékosok jobban kedvelik-e a specialistákat, mint a régi játékok osztályrendszerét.

Ha játszottál a nemrég befejeződött Battlefield 2042 bétával, és szeretted volna, ha meghallgatják a véleményedet, akkor érdemes megnézned a postaládádat, ugyanis az EA kiküldött egy Battlefield 2042 béta felmérést a résztvevőknek! Sajnos úgy tűnik, nem mindenki kapta meg, és csak véletlenszerűen küldik ki.

Bár sajnos én nem kaptam még BF2042 béta felmérést, volt aki megosztotta a kérdéseket. A felmérés olyan kérdéseket tartalmaz, hogy mennyire volt frusztrált a játékos a bétában, a célokat érthetően közvetítették-e, és így tovább.

Az EA még azt is megkérdezi, hogy jobban szeretik-e a Specialists rendszert, mint a franchise jól bevált osztályok rendszerét, amely eddig minden Battlefield játékban szerepelt.

Ezen kívül a felmérés még arra is rákérdez, hogy a játékosoknak nehéz volt-e megkülönböztetni az ellenséget a baráttól, ami azt jelenti, hogy a DICE és az EA tisztában van a problémával. Bár szerintem ennek még kérdésnek sem kéne lennie, mivel nem egy játékos, YouTuber és Streamer hozta fel ezt a problémát a játékkal.

Itt van pár kérdés a felmérésből:

A kérdés: A Specialisták jobban működnek, mint a class system (Assault, Support, Enginer, Recon)?

 

Szerintem sok mindenki egyet ért azzal, hogy a régi rendszer sokkal jobb volt. Tudtad, hogy melyik class mit tud csinálni, illetve mi lehet nála.

Kérdés: A béta teszt alapján ajánlanád a Battlefield 2042-őt a barátaidnak, illetve a családtagjaidnak?

Őszintén én max 2-3 hónap után ajánlanám a játékot bárkinek is. Ez nem csak a BF2042-re vonatkozik, aki már régóta játszik a sorozattal tudja, hogy körülbelül ennyi idő kell a játéknak, hogy „teljes” érzetet adjon.

Kérdés: Mennyire vagy elégedett az ellenfél és csapattársak megkülönböztetésével?

Őszintén ez még viccnek is rossz. Mivel nem lehet megkülönböztetni az ellenfelet a csapattárstól. Csak egy átlátszó kék gömb segített, ami néha teljesen elvegyült a háttérbe. Rengetegszer vettem észre, hogy a csapattársaim engem lőnek, vagy én nem lövök valakire mert azt hittem, hogy az én csapatomban van. Nem egy halálomat okozta ez a jelenség.

 Sajnos a fegyverekről, a Time-to-killről nem találtam kérdéseket, de szívesen elolvasnám a különböző véleményeket a kommentszekcióban.

https://leet.hu/termek/glorious-pc-gaming-race-model-d-wireless-matt/

forrás: mp1st

×