A Twitteren már egy olyan új hirdetési rendszert tesztelnek, ami egészen biztosan nem fog tetszeni nagyjából egyetlen felhasználónak sem.

Egy alapvetően ingyenesen használható applikáció és/vagy platform életében mindig is nagy gondot okozott a bevételszerzés, amely egyik legfontosabb alapkövei a reklámok. ezek elhelyezése azonban sokszor fejvakarós, hiszen ha túlzottan sokat használnak, azzal elijeszthetik a felhasználókat, ha viszont túl keveset, akkor értelemszerűen kevesebb bevételük lesz.

A dolog persze nem ilyen egyszerű, de kiindulási alapnak megteszi, főleg, hogy most a Twitternek kell hasonló problémával szembesülnie. A madaras közösségi platform azért nem vádolható azzal, hogy sok reklámmal, hirdetéssel bombázná a használóit, ami a mai piaci helyzetet tekintve egy egészen szép dolog. Pont emiatt volt várható, hogy előbb-utóbb elő fognak állni az ötlettel, a kérdés csak az volt, hogy milyen formában.

Nos, a Twitter szakemberei úgy látták jónak, hogy ha a beszélgetések, a kommentek közé helyezik el nem túl elegánsan a reklámokat, amely tesztelését már meg is kezdték.

Hogy az új hirdetési módszer mikor élesedik azt egyelőre még nem tudni, az viszont borítékolható, hogy a legtöbbeknek nagyon nem fog tetszeni. Már most a tesztidőszak alatt sokan felvetették, hogy a reklámok így teljesen megtörik a beszélgetések menetét, kizökkentik az embereket.

Ez Facebookon talán még nem is lenne akkora tragédia, de egy olyan platformon, amely alapjaiban áll az írott formájú beszélgetéseken és vitákon már annál inkább. Egyelőre biztos, hogy még sokat kísérleteznek a rendszerrel, állítgatva a reklámok elhelyezésén és gyakoriságán, de a kommentek közé elhelyezett hirdetések egy icipicit talán halva született ötletnek tűnik.

https://leet.hu/termek/glorious-pc-gaming-race-model-d-wireless-matt/

×