Váratlan, de ötletes marketingakcióval jelentkezett a cég.

A Microsoft hivatalosan kedden, október 5-én startoltatta el legújabb operációs rendszerét, mely a Windows 11 nevet viseli. Amennyiben kipróbálnád, akkor >IDE< kattintva minden fontos információt megtalálhatsz ezzel kapcsolatban. Manapság a cégek azon versenyeznek, hogy ki tud érdekesebb marketinghadjáratot folytatni egy-egy nagyobb megjelenés kapcsán, a Microsoft sem képez kivételt ez alól.

Fura módját választották az ünneplésnek, az már biztos!

 

Az óriáscég a New York-i polgárokat lepte meg egy kis édeséggel. Az egyik helyi jégkrém-lánccal együttműködve ingyenesen osztogatott a „Bloomberry” névre keresztelt finomságból. Az alapízt az áfonya adta, ám olyan különlegesebb összetevőkkel megfűszerezve, mint áfonyapite vagy épp csokidarabkák. A cég ráadásul nem fukarkodott az adagokkal sem, közel fél kilónyi jégkrémmel távozhattak a szerencsés járókelők.

 

A Microsoft nem állt itt meg, globális akciókból sem volt hiány. Windows 11 felirat diszitette a dubaji felhőkarcoló, Burj Khalifa épületét is és a New York-i Times Square sem maradt fényreklám nélkül kedden este. A közösségi tapasztalatok alapján rengeteg felhasználó már az első órákban rávetette magát az újdonságra, ám könnyen visszaüthet ez majd az esetleges bugok előkerülésével. Így az tanácsoljuk, hogy ha fontos munkaeszköz számodra a géped, még várj meg pár frissítést.

Te kipróbáltad már az újdonságot?

×