Velünk történt: "Meghaltam, pedig ott sem voltam" - GG Siege
A napokban egyik szerkesztőnkkel egy igen érdekes eset történt. Valamiért meghalt, pedig a visszajátszásból is látszik, hogy már nem volt ott.
A napokban egyik szerkesztőnkkel egy igen érdekes eset történt. Valamiért meghalt, pedig a visszajátszásból is látszik, hogy már nem volt ott.
A napokban egyik szerkesztőnkkel egy igen érdekes eset történt. Valamiért meghalt, pedig a visszajátszásból is látszik, hogy már nem volt ott.
Talán már megtapasztalhattátok, hogy néha-néha érdekes klipeket osztunk meg a Rainbow Six: Siege világából. Most egy olyan esetet mutatunk, ami konkrétan a Leet.hu szerkesztőjével történt. Jól tudjuk, hogy a Siege néha produkál érdekes dolgokat, amiket nem igazán értünk. Azonban az ilyen esetek is jól példázzák, hogy bizony lenne mit kezdeni a játékban a hitbox és a desync kérdéssel.
Már rég nem voltam ott, mégis meghaltam!
A Rainbow Six: Siege Replay funkciójával mentettük ki az ominózus esetet, így jól látszik az is, hogy szerkesztőnk DV, pontosan hol helyezkedett el. A klipet az ellenfél szemszögéből láthatjátok, aki úgy ölte meg DV-t, hogy ő tulajdonképpen a fal mögött volt már. A lövés pillanatában azonban a játék úgy érzékeli, mintha még ott lenne, vérzik és a killt is beadja.
Valójában megszokhattuk már, hogy néha ez történik, a kérdés inkább az, hogy miért. Miért kell a játékosoknak sorra attól szenvednie, hogy önhibáján kívül a játék halálra ítéli? Legyen az egy ilyen eset, vagy éppen egy el nem ismert fejlövés. Sajnos pont az ilyen hibák azok, melyek tönkretehetik a Siege élményt.
Nálatok volt már hasonló? Mi történt itt?