Nemrég egy Rainbow Six: Siege felhasználó érdekes dologra lett figyelmet, ami a 3X-es scope-ot érinti a játékban. Mi történt itt?

A Rainbow Six Siege Shadow Legacy frissítés elég sok újdonságot hozott a játékba, ami alapvetően megváltoztatta a fegyverek használatát. Bekerültek ugyanis az 1.5x-es, a 2.0x-es, és 2.5x-es, valamint 3.0x-es sightok. Utóbbi, a 3x korábban is elérhető volt, ám a frissítéssel kissé megváltozott, különösen Gridlock és Capitao számára az LMGk- esetében – csak a DMR-eken lett elérhető.

Most érdekes dolgot fedeztek fel rajta.

Nem is olyan rég ugyanis egy Reddit felhasználó tett fel egy érdekes képet, mely a SCOPE 3X-et mutatja be. Hogyha közelebből megnézzük, a scope az alapbeállítások szerint nem 3, hanem 2-szeresre van állítva. Természetesen ez csupán annyit jelent, hogy a fejlesztők az scope-dizájn megalkotásánál nem voltak pontosak, vagy épp nem módosították azt az átalakítás után. A 3X természetesen ettől még nem működik hibásan, csak érdekességet fedeztek fel a megjelenítésében.

Ezt tehát annyit jelent, hogy a scope megjelenítésén elfelejtették a zoomot 3X-re állítani. A kommentelők legnagyobb része arra tippel, hogy a megvalósítás során egész egyszerűen ezt elfelejtették átállítani a scope-on. Sokkal többet foglalkoztak a scope-ok tényleges átalakításán, és ezt kihagyták.

„Valószínűleg a fejlesztés elején ezt a 2x-es modellt tervezték, de később úgy döntöttek, hogy ez a háromszoros scope legyen. De utána már elfelejtették, hogy a textúra az kicsit más” – írta valaki.

Sok komment egész egyszerűen fikázza a fejlesztőket, amiért ilyen hibákat vétenek, bár való igaz, ez a legkevesebb. A játékban számtalan olyan hiba van még, amit nem ártanak javítani. Elvileg foglalkoznak is vele, tegnap ugyanis jött pár hibajavítás.

×