Leet Shop

Tovább a shopba

Football Manager 2021 (PC)15990Kosárba

ASUS ROG Falchion (HU) Cherry MX Red Mechanikus Wireless Billentyűzet (90MP01Y0-BKUA00)39990Kosárba

White Shark RACER-TWO Gamer szék - Fekete/Piros64590Kosárba

98 990 Ft 51 490 Ft -48%

Audio-Technica ATH-ANC900BT

Audio-Technica ATH-ANC900BT51490Kosárba

30 980 Ft 16 660 Ft -46%

Xtrfy MZ1 Zy's Rail RGB Gamer Egér (9004)

Xtrfy MZ1 Zy's Rail RGB Gamer Egér (9004)16660Kosárba

3 990 Ft 2 490 Ft -38%

MARVEL - Thanos Végtelen kövek bögre

MARVEL - Thanos Végtelen kövek bögre2490Kosárba

Glorious PC Gaming Race Model D Wireless - Matt33880Részletek

Glorious PC Gaming Race Model O Wireless - Matt23090Részletek

Ninjutso Origin One X Optikai Vezeték Nélküli Gaming Egér (NM001)29990Kosárba

17 990 Ft 15 590 Ft -13%

Cyberpunk 2077 - Szobor férfi V karakter

Cyberpunk 2077 - Szobor férfi V karakter15590Kosárba

Noblechairs Hero DOOM Edition PU Bőr Gamer Szék (NBL-HRO-PU-DET)163490Kosárba

White Shark Nitro GT fekete/fehér gamer szék66490Kosárba

White Shark GK-2022W Shinobi Fehér Mechanikus (Blue Switch) Gamer Billentyűzet (W028892)14990Kosárba

ASUS Gaming TUF K3 Mechanikus Magyar Gamer Billentyűzet (90MP01Q0-BKUA00)24990Kosárba

26 990 Ft 24 980 Ft -7%

Zowie EC3-C Esport Egér

Zowie EC3-C Esport Egér24980Kosárba

White Shark GK-2022W/R-HU SHINOBI Magyar Mechanikus (Red Switch) Gamer Billentyűzet Fehér (W029056)13990Kosárba

G-Wolves Hati S WL Vezeték nélküli Gaming Egér (HTS-ACE-B-WL)40215Kosárba

67 990 Ft 43 990 Ft -35%

Audio-Technica ATH-G1

Audio-Technica ATH-G143990Kosárba

119 990 Ft 119 990 Ft

Nitro Concepts S300 Gamer Szék

Nitro Concepts S300 Gamer Szék98490Részletek

34 990 Ft 19 990 Ft -43%

ASUS ROG Delta Core (90YH00Z1-B1UA00)

ASUS ROG Delta Core (90YH00Z1-B1UA00)19990Kosárba

Egy új Kaspersky Safe Kids kutatás azt vizsgálta, hogy milyen online tartalmak iránt érdeklődtek a gyerekek 2021 nyarán.

Ezúttal a TikTok megelőzte a WhatsAppot, és az élre ugrott azok között az alkalmazások között, ahol a gyerekek a legtöbb időt töltötték. Az Instagram népszerűsége tovább csökkent a gyerekek körében, az Eurovíziós Dalfesztivál népszerűvé vált,

a Brawl Stars pedig felmúlta népszerűségben a Robloxot.

A nyár a legjobb időszak a kikapcsolódásra és a szórakozásra, hiszen nincs iskola, nincsenek órák, és nincsenek házi feladatok. Ilyenkor a gyerekeknek több idejük van a különféle tartalmak fogyasztására, a bloggerek nézésére, az online játékokra és a barátokkal való csetelésre. A Kaspersky a Safe Kids alkalmazásának használói által önként rendelkezésre bocsátott névtelenített adatok (pl. keresési kérések), valamint a legnépszerűbb Androidos alkalmazás- és weboldal-kategóriák elemzésével vizsgálta, miként változtak a gyerekek érdeklődési körei és igényei 2021 nyarán.

Az Androidos eszközöket használó gyerekek a YouTube-on töltötték a legtöbb időt (32,9%). Az idén nyáron a TikTok (19%) megelőzte a WhatsAppot (16%), ami így a második helyre szorult. Ezzel megtört a 2020. november és 2021. április között megfigyelt trend, amikor is a TikTok részesedése 14,9%, a WhatsAppé pedig 18,1% volt.

A gyerekeket leginkább a videók és a YouTube érdekelte, és ezen belül is főleg a videojátékokkal kapcsolatos tartalmakra kerestek rá (32,3%), például Let’s Play végigjátszásokra. A „Let’s Play” tartalmak tekintetében az angol nyelvű SSundee és a MrBeast Gaming YouTube-csatorna bizonyult a legnépszerűbbnek.

A nyár legközkedveltebb játéka a Minecraft volt (25,9%), a Brawl Stars (4,9%) pedig megelőzte a Robloxot (4,6%).

A másik fő trendet a zene jelentette a gyerekek körében. A YouTube-on végzett internetes keresések csaknem ötöde (18,4%-a) előadókra és klipekre irányult. A nyár legnépszerűbb slágere a Masked Wolf Astronaut In The Ocean című száma volt, a legközkedveltebb előadók pedig Ariana Grande és Lil Nas X lettek.

Érdekesség, hogy az Eurovíziós Dalfesztivál is népszerűnek bizonyult a gyerekek és a kamaszok körében. A fesztivál idei győztese, az olasz Måneskin együttes a világ egyik legnépszerűbb tinibandája lett. A gyerekek a YouTube-on a legtöbbször az ő Beggin’, I WANNA BE YOUR SLAVE és az Eurovíziós győztes ZITTI E BUONI című dalukra kerestek rá.

 

Az internetes trendekről szólva fontos szót ejteni a Simple Dimple és a Pop It nevű új játékok népszerűségének robbanásszerű növekedéséről. Készültek róluk zeneszámok, amelyek futótűzként terjedtek a TikTokon, és rengeteg véleményvideó is jelent meg a játékokról a YouTube-on.

„A kutatásból kiderült, hogy a gyerekek nem annyira gyakran változtatnak a preferenciáikon, és továbbra is ugyanazt a fajta tartalmat nézik, csak a fő karakterek változnak. A BTS-t például felváltotta az olasz Måneskin rockegyüttes, a Friday Night Funkin’ nevű játék pedig megelőzte az Among Ust. A számokból az is jól látszik, hogy a mai kor gyerekeit jobban érdekli a zene, mint a sportok. Még az olyan nagyszabású események, mint a 2020-as labdarúgó-Európa-bajnokság vagy a tokiói olimpia sem keltették fel az érdeklődésüket” – fejtette ki Tóth Árpád, a Kaspersky magyarországi igazgatója.

Te mit néztél a nyáron?

Forrás: Kaspersky sajtóközlemény

Kiemelt ajánlatok

Tovább a shopba

ArenaRacer DARK DESERT

134 900 Ft 107 920 Ft -20%

Részletek

134 900 Ft 107 920 Ft -20%

ArenaRacer Dark Desert gamer szék megnövelt magassággal, ülőfelülettel és teherbírással rendelkezik, így nincs olyan gamer, akit ne tudna kiszolgálni! Designja tekintve az elegancia és modern vonalvezetés tökéletes ötvözete, mely... tovább »

134 900 Ft 107 920 Ft -20%

Részletek

  • Hinta funkció
  • Állítható háttámla
  • Állítható ülésmagasság
  • Két memóriapárnával a csomagban
  • Deformálódás tűrő hideghab
  • Tartós hidraulikus emelő
  • Rozsdamentes acél alkatrészek
  • Max. 180 kg terhelésig

Astralis Snapback Sapka

9 320 Ft 4 490 Ft -52%

Kosárba

9 320 Ft 4 490 Ft -52%

Astralis Snapback Világosszürke színvilága miatt, tökéletes kiegészítője lehet bármely egyéb Astralis szettednek. De önmagában is méltón képviseli a kedvenc csapatod.

  • snapback
  • Astralis
  • 6 paneles
  • világosszürke

Néha előfordul, hogy a gamereknek annyira kell a játékhoz egy-egy fizetős elem, hogy képesek egész vagyonokat a játékra költeni.

Néha bizony előfordul a legnépszerűbb játékokkal (is), hogy valamiért divat lesz nyilvánosan utálni is azt. Mutatjuk, mely címek jártak így.

A világ tele van megoldatlan rejtélyekkel, melyek persze jelen vannak a videojátékokban is. Ezek néha nagyon parásak és megoldásuk sincs.

×