Jó szerverek, CTE - 5+1 dolog, amit "elvárunk" a Battlefield 2042-től
Az elvárás szó lehetséges, hogy egy picit erős, de úgy gondolom, hogy ezekkel a dolgokkal nem vagyok egyedül a Battlefield 2042 kapcsán.
Az elvárás szó lehetséges, hogy egy picit erős, de úgy gondolom, hogy ezekkel a dolgokkal nem vagyok egyedül a Battlefield 2042 kapcsán.
Az elvárás szó lehetséges, hogy egy picit erős, de úgy gondolom, hogy ezekkel a dolgokkal nem vagyok egyedül a Battlefield 2042 kapcsán.
A Battlefield játékok lassan híressé váltak arról, hogy a megjelenés utáni első hetek totális káoszt hoznak magukkal és iszonyat döcögősek. Mivel eltolták a Battlefield 2042 megjelenését, így volt időm belegondolni, hogy mik azok a hibák, amiket a játék megjelenéséig a fejlesztőknek mindenképp jó lenne kikalapálni.
Természetesen tökéletes játék nem létezik, és nem is ezt várom el a fejlesztőktől, de egy ekkora cégnek nem kéne ilyen gyerekhibákat vétenie.
A játékosok imádják, ha egy cég/fejlesztő figyel a közösség hangjára. Lehet az negatív, illetve pozitív. A dátum eltolásáról is előbb szereztünk információt a különféle szivárogtatóktól, mint magától az EA/DICE-tól. A béta időpontját még mindig nem tűzték ki hivatalosan, és ezen változtatni kéne.
Itt most nem arra gondolok, hogy minden egyes apróságról bejelentést tegyenek, csak egy kicsit átláthatóbbak legyenek a játék körül felmerült kérdések. Ne mindig a szivárgások tárjanak fel mindent, amik néha egyáltalán nem pontosak.
Ez nem feltétlen csak a Battlefieldre vonatkozik, de tökéletes alkalom lenne megmutatni, hogy milyen komolyan gondolják a játék jövőjét. A béta időszak és a megjelenés után nagyon fontos, hogy stabil, illetve elegendő szerver legyen a játékosok számára.
Emlékszem az összes Battlefield megjelenése után a szerverek szinte megadták magukat. Egyszerűen megálltak és a játékosok teljesen elvesztették a statisztikájukat, valamint a pontokat az adott körben. Ez nagyban befolyásolhatja a játékosok élményét, főleg a legfontosabb első hetekben.
A Netcode sosem működött megfelelően, de a BF4 megjelenése után volt a legrosszabb. A rengeteg halál fedezék mögött vagy az 1-2 képkockás halálok és sorolhatnám. A feljebb található videó tökéletesen bemutatja a fontosságát. Ez a játék megjelenésekor rengeteg frusztrációt okozott, és sajnos a mai napig észrevehető a játékban. Hatalmas megváltás lenne a Battlefield 2042-nek, ha megjelenéskor tökéletes lenne a Netcode.
A DICE már ígérte az új tartalmakat, amik állítólagosan a Battle Pass segítségével érkezhetnek a játékba, ez hasonló rendszer lenne, mint a Call of Duty-ban. Viszont nem lenne jó látni a hasonló típusú színes világítós skineket, amit más játékokban is láthatunk.
Az Easter Eggek minden Battlefield rajongó egyik kedvenc részei a játékban. Az apróságoktól, a rejtett fegyvereken át a Megalodonig, mind érdekes és agytörő része volt a teljes Battlefield élménynek. Remélhetőleg visszatérnek és még nehezebb feladatokat kell majd végrehajtani a különböző Eater Eggek teljesítésért.
A Community Test Environment mentette meg a BF4-et anno. Ez mondhatni egy külön tesztfelület volt, ahol kiválasztott játékosok kipróbálhatták a játékba érkező változtatásokat és újdonságokat. A BF5 nem használta a CTE-t és szerintem ez látszódott is. Amikor rengeteg panasz érkezett a játék miatt, a fejlesztők átszabták a fegyvereket, majd két hónappal később minden változtatást visszavontak, mert nem volt rendes tesztelés alatt.
Ez szerintem természetesének kéne, hogy legyen, bármilyen játékról legyen szó. Ahogy elnézem, a Call of Duty-nak nem igazán megy. A játékban az anticheat szinte létfontosságú szerepet kell, hogy betöltsön, hiszen, ha hamar ellepik a játékot a pörgő aimos csalók, az könnyen tönkre teheti a játék morálját, amitől több játékosnak is elmehet a kedve.
Állítólag az Easy Anti-Cheat fogja védeni a Battlefield rajongókat az idegösszeroppanástól, amit a „kedves” csaló barátain okozhatnának.