Ahogy arról már korábban beszámoltunk, a Vanguard bétájának első hetében nem volt teljes egyetértés a játékosok között néhány témakörben. A legfontosabb ezek közül talán az volt, hogy sokak szerint túl sok zavaró effekttel találkozhatunk lövés közben. Az egyik oldal védte a fejlesztőket, hiszen így valósághűbb élményt kapunk, míg a másik tábor inkább a kompetitív nézeteket előre helyezve száműzte volna a Vanguardból ezeket.
Csütörtökön a fejlesztők is állást foglaltak, melyet a patch notes-ban olvashattunk.
Az SHG teljesen kikapcsolta a Distortion effektet, hogy ADS nézetben való lövés közben jobb legyen a láthatóság. Jelenleg csak úgy tudták ezt megoldani, hogy teljes mértékben kivették a játékból, így a tűzzel és robbanással kapcsolatos effektek sem lesznek olyan valósághűek a második hétvégén. Természetesen a későbbiekben ez nem ilyen formában lesz megoldva, ám jelenleg a játékélményt kell szem előtt tartaniuk.
Ezen kívül az Armorhoz is hozzányúltak, Fast beállításról Slow-ra állították, illetve az értékét is 50HP-re csökkentették az eddigi 150HP-ról.
Bódi Dániel 2024.04.10. - Nem mondhatjuk, hogy tobzódnánk a nagyobb költségvetésű Prince of Persia játékokban,…
Bódi Dániel ⚡ = villámhír. Kevés szöveg, csak a lényeg, gyorsan. 2024.04.10. - A Sony…
2024.04.10. – A Call of Duty címek a Warzone megjelenése óta hatalmasat változtak. Nem titok,…
Bódi Dániel 2024.04.10. - A címet olvasván valószínűleg sok Arcane-rajongó félrenyelte a nokedlit, szóval gyorsan…
2024.04.10. – Az AMD 2022 márciusban bejelentette, hogy azon év áprilisban érkezhet meg a korábbi…
2024.04.10. – Az senkit nem lep meg 2024-ben, hogy brutális pénzek mozognak a Counter-Strike 2…