Az Activision sötét titka - Könnyebb lobbik a Warzone streamereknek?
Sokan szeretik nézni, ahogy a streamerek Warzone-t játszanak, de egy játékos adatai szerint az ő lobbijuk könnyebb, mint az átlagos játékosoké.
Sokan szeretik nézni, ahogy a streamerek Warzone-t játszanak, de egy játékos adatai szerint az ő lobbijuk könnyebb, mint az átlagos játékosoké.
Sokan szeretik nézni, ahogy a streamerek Warzone-t játszanak, de egy játékos adatai szerint az ő lobbijuk könnyebb, mint az átlagos játékosoké.
Egy Warzone játékos egy azóta eltávolított bejegyzésében azt állítja, hogy a streamerek könnyebb lobbikba kerülnek, mint az átlagos játékosok – további adatokat is gyűjtött, hogy alátámassza az állítását.
Ez a vita már egy jó ideje tart, és maguk a streamerek is beszéltek arról, hogy néha úgynevezett „bot” lobbikba kerülnek.
A Reddit-felhasználó Quaisy a cod.tracker.gg segítségével kezdte el összehasonlítani a meccseit a top streamerekével, miután belefáradt a sok „izzasztó” lobbiba. Az adatok gyűjtése közben jött rá arra, hogy az egyes lobbik átlagos K/D aránya alapján a streamerek valóban „könnyebb” meccseket kapnak.
Hogy bebizonyítsa ezt az elméletet, készített egy táblázatot a Warzone legutóbbi 64 játékáról, amit ők, néhány véletlenszerű játékos, kis streamerek és nagy streamerek játszottak. Az eredményeket egy mostanra eltávolított bejegyzésben fejtették ki.
I was tired of getting seemingly endless sweaty lobbies, so I created a spreadsheet that shows the types of lobbies top streamers (and some random players) get. Results are… infuriating… from CODWarzone
Az adatok egyértelmű összefüggést mutattak ki a streamer hírneve és a könnyebb meccsek között.
Quasie 64 mérkőzésen mindössze három olyan lobbit kapott, ahol a K/D értéke 1,1-nél kisebb volt, míg JackFrags és Tfue 50, illetve 41 ilyen meccsel rendelkezett.
Az olyan tényezők, mint az egyéni K/D vagy a győzelmi arány, úgy tűnik, nem befolyásolták, hogy a játékosok milyen lobbikba kerültek. Egy kisebb streamer JustLawlyTTV, akinek 7,93-as K/D-je és 62,7-es nyerési aránya volt, még mindig 13 nehezebb játékot kapott, mint HusKerrs, akinek 4,72-es K/D-je és 15,9%-os nyerési aránya volt.
Quasie hozzátette, hogy bár „demoralizáló” volt látni, hogy a sokkal magasabb statisztikákkal rendelkező játékosok számára ennyivel könnyebb meccset adtak, nem a streamereket hibáztatják a probléma miatt.
Ehelyett arra utaltak, hogy az Activision vagy a Raven valahogyan „megjelölhette” a hírhedt streamereket, hogy könnyebb lobbit kapjanak. Jelenleg azonban nincsenek konkrét bizonyítékok, amelyek alátámasztanák ezeket az állításokat.