Könnyen elárulhatják a pozíciónkat, melyen akár a kör is múlhat.

Nem meglepő módon tökéletes játék nem létezik. Általában egy-egy hibajavítás mindig új hibákat is szül, így végtelen körforgásba kerül a játék és a fejlesztőcsapat. Szerencsére olyan hatalmas gamebreaking bugoktól azért nem szenved a Valorant, de valami egyértelműen nincs rendben a hangokkal.

Inconsistency with the ropes in VALORANT? from VALORANT

Ezúttal egy konkrét hibajelenséget is sikerült lencsevégre kapni. Több pályán is találkozhatunk kötelekkel, de az alap pályák közül Spliten láthattuk őket először. Rotálásnál jól jöhetnek, ám el is árulhatják pozíciónkat, ha nem vigyázunk eléggé. Alap esetben ez azt jelenti, hogy a shiftet lenyomva közelítjük meg őket.

Több játékosnak feltűnt, hogy a shift lenyomása mellett sem teljesen hangtalanok. Van, hogy a kötél”csúszás” hangját is lehet hallani, néha csak a kötélről való leesés zaja hívhatja fel ellenségeink figyelmét az érkezésünkre. A hozzászólások alapján leginkább a nagyobb pinggel rendelkező játékosok szenvednek tőle, de 30/40-es értékekkel játszó felhasználók is hasonló hibáról számoltak be.

Ti találkoztatok már ezzel a buggal?

https://leet.hu/termekek/tarsasjatekok/

×