Megint csúszik a Rainbow Six: Extraction megjelenése, méghozzá nem is keveset
A Ubisoft már többször odázta el a kooperatív lövölde megjelenését, most viszont épp csak pár hónapra voltunk tőle, amikor megint megtették.
A Ubisoft már többször odázta el a kooperatív lövölde megjelenését, most viszont épp csak pár hónapra voltunk tőle, amikor megint megtették.
A Ubisoft már többször odázta el a kooperatív lövölde megjelenését, most viszont épp csak pár hónapra voltunk tőle, amikor megint megtették.
Különösen szomorú, ami a Rainbow Six: Extraction – korábbi nevén Quarantine – háza táján történik. A játékot még a 2019-es E3-mon jelentették be, mint a Siege korábbi játékmódjából kinőtt önálló entitást, aminek eredetileg 2020 elején kellett volna megjelennie.
Aztán a bejelentés után eltelt pár hónap, majd ’19 októberében előállt a Ubisoft, hogy ez bizony nem fog még megjelenni, csak 2020. végén, 2021. elején. Ezután nagy volt a csend a játék körül, amit egy újabb halasztás híre tört csak meg – ekkor a koronavírus-járvány miatti nehézségekre hivatkozva. Aztán szépen csendben eljutottunk június 8-hoz, amikor két remek előzetessel tűzték ki szeptember 16-ra az új megjelenést, amitől tényleg alig választott már el minket bármi is.
Update:
We are delaying the release of Rainbow Six Extraction until January 2022.
We will use this time to ensure that we bring this immersive, cooperative, and thrilling experience to life as we prepare to bring you a truly unique Rainbow Six game.
— Rainbow Six Extraction (@R6Extraction) July 16, 2021
A francia kiadó a posztban csak annyit ír, hogy szeretnének minél jobb, lehetőleg egy AAA-s, a kooperatív lövöldéket alapjaiban megváltoztató játékot adni a játékosoknak, és ehhez még több időre van szükségük. Ezért úgy döntöttek, hogy adnak maguknak még egy kis időt, de már nagyon várják, hogy még több infót megoszthassanak velünk.
Mindez egy kifejezetten rossz ómen is lehet, hiszen a játék alapvetően nem tér el túlságosan a Siege-ben látott LTM-től, legalábbis nem annyira, ami indokolná az ennyire elhúzódott fejlesztést. De lehet akár egy jó dolog is, hiszen ez akár azt is jelenthetni, hogy a fejlesztők valóban próbálnak eltérni a Siege-től, amennyire csak tudnak, esetleg nem menet közben szeretnék belőni a balanszokat, és javítani a hibákat.
Minderre választ sajnos nem mostanság fogunk kapni, így azok, akik már tűkön ülve várják a kooperatív taktikai szörnyirtást, érthető módon lehetnek különösen csalódottak.