R6S

Sokkal gyorsabban bannolja a csalókat és a toxikus játékosokat az új R6S rendszer

Ahogy talán egyetlen online kompetitív játék sem, a Rainbow Six: Siege sem mentes a toxikus játékosoktól, illetve a csalóktól. Az elmúlt években a Ubisoft csapata különféle módszereken dolgozott annak érdekében, hogy minél hatékonyabban kezeljék a nem megfelelő viselkedést, valamint a csalást. A legutóbbi fejlesztői blogbejegyzés kissé megmagyarázza a jövőbeli terveket.

Így kezeli a csalók és a toxikus játékosok helyzetét a jövőben a fejlesztő.

Csalás

Korábban a fejlesztők már említették, hogy statisztikákon alapuló, új csalásfelderítő rendszer építésén dolgozik, hogy leleplezzék a legidegesítőbb csaló playereket.

„Noha ezt a folyamatot eredetileg manuálisan hajtottuk végre, örömmel jelentjük be, hogy frissítettük automatikusra. Ez azt jelenti, hogy az adatalapú felderítéssel azonosított csalókkal szembeni szankciók gyorsabban kerülnek bevezetésre, csökkentve a közösségre gyakorolt hatásukat” – írják.

Ez tehát azt jelenti, hogy eddig mindig egy-egy felelős fejlesztő intézte a tiltásokat, most viszont az adatok alapján az automata rendszer végzi el a feladatot. Aki tehát lebukik, az sokkal gyorsabban kerül tiltásra.

Ez az automatizált folyamat lehetővé teszi, hogy párhuzamosan és hatékonyabban dolgozzanak együtt a BattlEye rendszerével. Az elkövetkező hónapokban folytatják az új modellek és leleplezési lehetőségek fejlesztését, hogy növeljék a tiltások sebességét. Viszlát csalók!

MMR finomítás

A fejlesztők egyébként dolgoznak az MMR rendszer finomításán is, hogy ne legyen annyira gáz (ne veszítsünk annyit), ha önhibánkon kívül egy csalóval kerülünk egy csapatba/meccsbe és nyerünk, vagy ellenük vesztünk. Hogy ezt milyen módon változtatják meg, még nem lehet tudni, valamikor a 6. év 3. évadában tervezik bevezetni.

Toxikus játékosok szankciói

A fejlesztők ezzel együtt az elmúlt egy évben egy olyan rendszer kidolgozásán is dolgoznak, ami segít mielőbb felismerni, és szankciókat alkalmazni a toxikus játékosok esetében. A jövőben a zavaró, zaklató, mérgező magatartás azonosításával képesek lesznek hatékonyabban aktiválni a szankciókat. Így gyorsan kezelik azokat, akik szüntelenül zavarnak más játékosokat. Ez érinti például a Friendly Fire-t és egyéb kérdéseket is.

„Úgy gondoljuk, hogy a rendszeres visszaélések ellenőrzésének ez az új módja nagyban hozzájárul a zavaró magatartás észleléséhez és megelőzéséhez” – írták a fejlesztők.

Nagyon jó hallani, hogy ilyen sokat dolgoznak ezeken a fontos kérdéseken a fejlesztők. Már csak a szervereket kéne stabilizálni és kivenni a pajzsos operátorokat, és kész. Nem?

DV

Korábbi cikkek

Hihetetlen, de sikerült elindítani a Red Dead Redemption 2-t egy mobilon

Bódi Dániel 2024.04.05. - A Red Dead Redemption 2 nem csak 2018, hanem az előző…

4 óra telt el azóta...

Unreal Engine 5-ben születik újjá a legendás PS1-es Toy Story 2 játék

Bódi Dániel 2024.04.05. - Manapság már kevésbé, de az ezredforduló tájékán (előtte is, utána is)…

4 óra telt el azóta...

Ez már mennyiség: 136 film és 5 sorozat került fel csendben a SkyShowtime-ra

Bódi Dániel 2024.04.05. - Audrey Hepburn, Al Pacino, Brendan Fraser, Eddie Murphy, Dwayne Johnson, Leonardo…

8 óra telt el azóta...

Jönnek az Apple otthoni robotjai? Akár kettő is lehet – ezt tudjuk eddig

Gábor János 2024.04.05. - Az Apple abban reménykedik, hogy „a következő nagy dobása” egy otthoni…

8 óra telt el azóta...

Igazán megéri elindítanod a mobilos Warzone-t, ütős ajándékok várnak

2024.04.05. – A Call of Duty március 21-én egy újabb címmel bővült. A Warzone Mobile…

8 óra telt el azóta...

9 addiktív, mégis elhanyagolt sorozat a Netflixen, amit látnod kell!

Gábor János 2024.04.05. - Ezek a Netflix sorozatok a lebilincselő narratívájukkal és egyedi bájukkal olyanok,…

9 óra telt el azóta...