Igen érdekes koncepciót dolgozott ki a Ubisoft annak érdekében, hogy egyes operátor skinek miatt a játékosok ne kerüljenek hátrányba.

Ahogy sok online kompetitív játékban, a Rainbow Six: Siege-ben is fontosak a különböző gyűjthető, megvásárolható, kifarmolható operátor skinek. Ennek célja az, hogy a kiadó bevételt szerezzen, a játékosok pedig úgy érezzék, egyedi módon jelennek meg az ismert karakterekkel a játékban. Ezek a skinek viszont néha problémát okoznak a játékban. Erre nagyon jó példa a Call of Duty: Warzone-ban a Rose operátor skin, amivel gyakorlatilag el lehet bújni a sötétben. Nos, hasonló problémával a Rainbow Six: Siege operátor-skinek is küzdenek, hiszen azok is olyakor hajlamosak teljesen beleolvadni a környezetbe.

Erre keres megoldást a Ubisoft, ami már a következő szezonban, a Y6S3-ban megjelenhet.

Néhány skin miatt lehetetlen kiszúrni az ellenfeleket

Talán a cikk borítóképén nem tűnt fel, de a célkeresztben egy falba beleolvadó ellenfél látható:

Tudjuk, hogy bizonyos operátor-skinek beleolvadnak egyes környezeti elemekbe, ami miatt a játékosok igazságtalan hátrányba kerülnek. Megoldásunk az, hogy minden operátornak rim lightingot (peremfényt) adunk” – írta a Ubisoft nemrég egy blogbejegyzésben.

A peremfény megakadályozza, hogy a kép beleolvadjon a környezetbe, úgymond kiemeli azt. Egyszerűen fogalmazva ez azt jelenti, hogy az alak széle némi fényt kap, ezzel láthatóvá válik a háttér előtt. Olyan alakokat, textúrákat és kontúrokat hozhat ki, amelyek élénkebbé teszik a képet.

„Eddig elégedettek vagyunk az eredményekkel, és úgy érezzük, hogy ez passzol a játék stílusához” – tette hozzá a Ubisoft. Ez azt jelenti, hogy a rendszert már tesztelik, és a leírás alapján ez már a Y6S3 során megjelenhet.

„A végső cél az, hogy a játékosok anélkül választhassanak skineket, hogy bármilyen tisztességtelen előnyhöz jutnának.”

Neked hogy tetszik az az ötlet?

https://leet.hu/?s=chibi&post_type=product

×