Végre itt a Starfield! - Előzetest és megjelenési dátumot is kapott, de nem PS-re
Végre bemutatták a sok éve készülő Starfieldet, ami ahogyan várható volt, Microsoft platform-exkluzív lesz, PlayStationre nem jelenik meg.
Végre bemutatták a sok éve készülő Starfieldet, ami ahogyan várható volt, Microsoft platform-exkluzív lesz, PlayStationre nem jelenik meg.
Végre bemutatták a sok éve készülő Starfieldet, ami ahogyan várható volt, Microsoft platform-exkluzív lesz, PlayStationre nem jelenik meg.
A Starfieldre egyáltalán nem a 2017-es bejelentése óta, hanem úgy 25 éve várunk már.
Ennyi idő óta nem adott ki új IP-t a Bethesda. Sajátot legalábbis, hiszen minden kvázi „újnak” számító játék felvásárlásból jött nekik össze. Ezt a játéktörténelmi sivárságot töri meg most a Starfield, ami nem csak in-engine előzetest, hanem pontos megjelenési dátumot is kapott.
Érdekesség, hogy az előzetes eleje a NASA 1969. július 20-i első holdraszállása előtt tiszteleg, kellően földhöz is ragadt, majd szépen átvándorlunk a kissé leharcolt űrhajóra. Itt láthatjuk a rakteret, az étkezőt és a privát helységet is, aztán egyszer csak, miután hősünk lerakja a fegyverét a megannyi gombbal ellátott pilótafülkében találjuk magunkat.
At előzetes egy alfa footage anyag, így még közel sem tükrözi a játék végleges formáját. A Starfield természetesen és nyilvánvalóan a korábbi játékokban is használt Creation Engine 2-t fogja használni, annak viszont már egy agyonfrissített verzióját, amire – ha hihetünk az ígéreteknek – különösen nagy szükség is lesz. A játék ugyanis a legtöbb modern sci-fihez hasonlóan óriási szabadon felfedezhető egyedi világot ígér – Todd Howard szavaival élve – egy Star Wars méretű és kidolgozottságú univerzumban, ami olyan lesz mint egy Han Solo szimulátor.
Külön öröm, hogy a Bethesda ambícióihoz egy magyar fejlesztő is komolyan hozzájárul Pely István személyében, akinek a Starfield vezető művészeként különösen nagy ráhatása van a végső kinézetének alakulásában.