Kicsit betekintést nyerhetünk a kulisszák mögé.

Az új Rainbow Six: Siege szezonok kiadása előtt mindig felpezsdül az élet, ami a leakeket illeti. Nem véletlen, hiszen az adatbányászok már a fájlok tesztszerverre való kerülésének pillanatában ráugranak az újdonságokra és igyekeznek minél több dolgot felfedni a játékfájlokból.

Ezek lehetnek konkrét modellek, textúrák, melyeket akár in-game formában is meg tudunk tekinteni. Néha azonban be kell érnünk egy-egy stringgel, szövegfoszlánnyal, de sokszor ezek is remek támpontot adnak a még be sem jelentett információkkal kapcsolatban. Így tudhatjuk meg már jóval a szezon bejelentése előtt a Battle Pass kódnevét vagy éppen az érkező operátor nevét, származását és egyéb tulajdonságait.

 

Természetesen többen is foglalkoznak Rainbow Six: Siege adatbányászattal, de az utóbbi időben többször is sikerült belefutnunk a „SlejmUr” nicknévbe Twitteren vagy épp Redditen. Szerencsére nem volt véletlen a magyaros hangzás, hamar kiderült a Twitter profilt megvizsgálva, hogy hazánk fiáról van szó. Nem is hagytuk annyiban a dolgot, így gyorsan betámadtuk pár kérdéssel, melyek segítségével talán kicsit közelebb kerülhet az átlag felhasználó is, hogy milyen módszerekkel, programokkal érdemes nekivágni az R6 leakelésnek.

Jöjjön is a mini interjú!

Először is köszönjük hogy ilyen hamar visszaírtál a megkeresésünkre, mesélj kicsit magadról!

  • Szeretnék anonim maradni, szóval a pontos életkorom nem szeretném elárulni/hazudni róla, a hobbim jelenleg a C# programok írása, illetve FPS/survival játékok a haverokkal.

Mióta foglalkozol R6S leakeléssel?

  • Azt hiszem Y5S3-Y5S4 körül kezdtem, emlékszem mikor még Killa-val, Zero-val (-szintén Rainbow Six: Siege leakerek-), és még sok mindenkivel játszottunk a Sugar Fright játékmódot, illetve a kiadatlan Snowfight-tal is rengeteget játszottunk mikor a Y5S4 TTS megjelent.

Hogyan zajlik a datamining folyamata, mely programot vagy programokat hívod segítségül? 

Cheat Engine!? A Ubisoft nem védi az R6S fájljait, ahogy például az Epic Games teszi a Fortnite .pak fájljainál?

  • Nem. A Rainbow Six: Siege .forge fájlokat használ. A játékmotor az eredetileg scimitar néven futó Ubisoft fejlesztésen alapul, de hivatalosan „AnvilNext 2.0” -nak hívják már az R6S esetében. A pár napja bejelentett Rainbow Six Extraction fájljai azonban már védve vannak. 

 

Játszol is a játékkal vagy a leakelésben kimerül a dolog? 

  • A leakelés mellett rendszeresen is játszom a játékkal.

Köszönjük SlejmUrnak a válaszokat. Számomra kicsit meglepetést okozott a CheatEngine használata, de ha külön védelem nem akadályozza a dolgot, akkor valóban használható lehet ilyen célra is. Ahogy SlejmUr is elmondta, a játékfájlokat jelenleg nem védi semmi extra megoldás, de úgy tűnik a jövőben, az új Rainbow Six játékok esetén már nem lesz ilyen leányálom az adatbányászat.

Ti szeretitek a leakeket vagy inkább kivárjátok a hivatalos megjelenést?

https://leet.hu/termekek/ujdonsagok/

×