Az Overwatch Competitive módjának megjelenése óta a játékosok azon tűnődnek, hogy a játék miért nem tesz lépéseket a kilépők problémájának megoldására.

Senki sem szereti, ha egy játékos a csapatából kilép a Competitive játékmódból. Akár support, tank vagy DPS távozik, egy dolog biztos: egy öt a hat elleni meccset hihetetlenül nehéz megnyerni. A Quick Play segítségével azonban, amikor valaki elhagyja a játékot, valaki más beugorhat és „pótolhatja”.

Sok játékosban felmerült a kérdés:

Miért nem ez a helyzet a rangsorolt játékban is? A backfilling önmagában nem feltétlenül szórakoztató. Főleg rankeden, ahol az SR a tét, valamilyen jutalmazási rendszer kellene, hogy legyen, ami legalább ösztönzi ezt.

Most az Overwatch fejlesztői foglalkoztak a kérdéssel, és azzal, hogy miért nincs backfill vagy szünet a Competitive-ben, ha valaki elmegy vagy megszakad a kapcsolata.

Scott Mercer, vezető dizájner elmagyarázta, hogy a backfilling negatív perspektívája az oka annak, hogy soha nem gondoltak arra, hogy behozzák a Competitive-be.

Scott Mercer elmagyarázta, hogy miért nincs backfill vagy szünet. @Reddit

 

Nincs backfilling, mert eléggé biztosak vagyunk benne, hogy senki sem akarja majd használni. Ha valaha is backfillelsz egy játékban, és nem sokkal később veszítesz, nem vagy túl boldog” – mondta. „Ha megengednénk a játékosoknak, hogy következmények nélkül backfilleljenek az SR-jükre nézve, azzal engedélyt adnánk nekik a játék eldobásra vagy a negatív viselkedésre. Egyszerűen nincs jó megoldás.

„A szünetek témájában minden az időn múlik, és azon, hogy nem akarjuk elpazarolni. Figyelembe kell vennünk azokat az eseteket, amikor a játékosok visszaélhetnek a szabályokkal, hogy zaklassanak valakit, vagy elpazarolják az emberek idejét” – magyarázta Mercer.

„A legjobb módja annak, hogy megpróbáljuk minimalizálni a távozásokat, azzal hogy nem biztosítunk semmilyen külső motivációt. Mindig lesznek problémák, internetkimaradások, személyes vészhelyzetek, a macska véletlenszerű káosza miatt, csak biztosra akarunk menni, és minimalizálni akarjuk őket, amennyire csak lehetséges” – tette hozzá.

A csapatok kénytelenek lesznek azzal dolgozni, amijük van, még akkor is, ha egy játékosuk hiányzik.

Overwatch playerek amikor kilép valaki.

Nos gondolom a közösség nem erre a válaszra számított…

Ti mit gondoltok, szükséges lenne bármelyik funkcióra a Competitive-ben?

https://leet.hu/?s=WSNews&post_type=product

×