Az EA egy teljesen új stúdiót alapított, aminek vezetője a Shadow of Mordor megalkotója lett, és könnyen lehet, hogy egy Star Wars játékon fognak dolgozni.

Biztosra nem tudom, de azért bekockáztatom, hogy a kiadó próbálkozásai ellenére is még mindig a világ leggyűlöltebb játékipari szereplője az Electronic Arts. Ez alól persze felmenteni sem nagyon tudjuk őket, hiszen Andrew Wilson és díszes csapata az elmúlt egynéhány évben módfelett kitettek magukért, de hát minden a profit, ugye?

Jó, azért volt pár említésre méltó próbálkozásuk is, ilyen például az év eddigi legnagyobb meglepetése, az It Takes Two, a 2018-as Fe, az Unravelek, vagy a Star Wars Jedi: Fallen Order. Ez utóbbi kapcsán egyébként volt is fejvakarás rendesen, ugyanis év végén az „újraalakuló” Lucasfilm Games idő előtt megvonta az EA kizárólagos Star Wars jogosítványát, és szinte abban a pillanatba azt is elárulták, hogy a Ubisoft már dolgozik is egy nyílt világú galaxis útikalauzon.

Külön érdekesség volt az is, hogy mostantól minden egyes játéknak egyetlen SW univerzumon kell osztoznia, ami azt jelenti, hogy az egymástól teljesen független stúdiók és kiadók játékaiban is feltűnhetnek majd olyan karakterek is, akik amúgy nem is hozzájuk tartoznak. Mondjuk ennek részleteit nem nagyon tudjuk még.

Gigászi fordulat az erőben!

Az Electronic Arts ma bejelentette, hogy a Monolith Productions korábbi alelnöke és stúdióvezetője, Kevin Stephens egy teljesen új stúdió vezetője lesz. A csapatnak ugyan még neve sem nagyon van, az viszont már biztos, hogy egy űrben játszódó akció-kaland készítésére szerződtették a korábban Shadow of Mordor alkotójaként ismert fejlesztőt.

Azt pontosan nem tudni, hogy milyen címen fognak dolgozni, de a legtöbb külföldi portál szerint szinte biztosan egy Star Wars játékról lehet szó, amit nagyjából Samantha Ryan (az EA alelnöke és Kevin volt Monolithos kollegája) szavai is hellyel-közzel, de alátámasztanak.

Az akció-kalandjátékok területe rendkívül fontos műfaj az iparágunkban és számunkra az EA-nél. A játékosok és a rajongók annyira imádják az ilyen alkotásainkat, hogy az én kedvenc műfajom is ez lett. Nemrég nagy sikert arattunk a Fallen Orderrel, ezért a jövőben is szeretnénk még több rajongónak és játékosnak hasonló örömöket szerezni.” – mondta Ryan a GamesIndustry-nak.

Szóval, jelenleg túl sok jel mutat arra, hogy egy open-world Star Wars kezd majd alakulgatni a név nélküli csapat keze alatt, ami nyilván egy jó dolog, csak hát szomorú is, hiszen úgy tűnik mindehhez egy Ubisoft kellett. 2019-ben például teljesen lazán törölték az EA Vancouver ígéretes játékát, pedig maga Jade Raymond vezette a projektet, aminek nem mellesleg pont Samantha Ryan vetett véget.

De mindez már a múlt, az EA belátta hibáit, és a Fallen Order és a Squadrons sikerén felbuzdulva úgy döntöttek, hogy közel 10 év után a konkurencia megjelenésével végre egy olyan Star Wars játékot készítenek, amilyenre a rajongók már nagyon régóta áhítattal várnak. Nos, majd meglátjuk pár év múlva.

Szerinted az EA tényleg egy Star Wars-on fog dolgozni a Middle Earth: Shadow of Mordor korábbi vezető fejlesztőjével, vagy valami másról lehet szó?

Írd meg a véleményed kommentben!

Borítókép: Viko Menezes

https://leet.hu/?s=WSNews&post_type=product

×