Ez a patch kicsit felrázza majd a játékot, főleg a kezdőbb játékosok számára.

Az előző patch a profi játékra való felkészülésről szólt, mivel jelenleg is zajlik a Mid-Season Invitational (MSI) verseny Izlandon. A 11.10-es javítás sokféle buffot és nerfet hozott, segítve a kezdőbb jungle játékosokat, valamint a gyönyörű Arcana skinvonalat.

De lássuk is, mit hozott a 11.10-es patch.

Hősök

Bard

Passzív – Útra Hívás
Alapsebzés:  40 ⇒ 30

Darius

E – Elfogás
Töltési idő 24/21/18/15/12 másodperc ⇒ 26/24/22/20/18 másodperc

Galio

W – Durand Pajzsa
Töltési idő 18/17,5/17/16,5/16 másodperc ⇒ 18 másodperc
Varázssebzés elleni pajzs a maximális életerő 8/11/14/17/20%-a ⇒ a maximális életerő 8/9,75/11,5/13,25/15%-a

Jinx

Alapértékek
Páncél 28 ⇒ 26

R – Szuper-Mega-Gyilkos Rakéta!
Új Kisebb Mega-Gyilkos Rakéta: A hatalmas szörnyek elleni bónusz sebzés legfeljebb 1000 lehet (a területi sebzés pedig legfeljebb 800)

Katarina

Alapértékek
Mozgási sebesség 340 ⇒ 335

Kayle

Passzív – Isteni Felemelkedés
Lángoló hatás varázserőaránya 20% ⇒ 25%
Transzcendens bónusz támadási hatótávja 50 (összesen 575) ⇒ 100 (összesen 625)
A Muramana hibajavítása Kayle tűzhullámai mostantól megfelelően alkalmazzák a Muramana sokk hatását.

Kennen

W – Elektromos Hullám
Bónusz sebzés maximális számú jelzőnél 10/20/30/40/50 (20% varázserő) (60/70/80/90/100% sebzés) ⇒ 20/30/40/50/60 (25% varázserő) (60/70/80/90/100% sebzés)

Lux

E – Térgörbítés
Sebzés 60/105/150/195/240 (+60% varázserő) ⇒ 60/110/160/210/260 (+65% varázserő)

Sejuani

Frissitve! Célzás: Elsősorban a kurzortól 50 egységre lévő hősöket célozza, azután a kurzortól 50 egységre lévő nem hős típusú hősöket, ezután a kurzortól 350 egységre lévő hősöket, végül a kurzorhoz legközelebbi bármilyen egységet 2500 egység távolságon belül (mindezt akkor, ha nincs célpont közvetlenül a kurzor alatt)

Talon

Q – Noxusi Diplomácia
Sebzési arány 110% bónusz sebzés ⇒ 100% bónusz sebzés

Thresh

Alapértékek
Életerő 561 ⇒ 530
Életerő növekedése 93 ⇒ 95

Yuumi

Q – Kóborló Lövedék
Alapsebzés 40/70/100/130/160/190 ⇒ 50/80/110/140/170/200
Alap felerősített sebzés 45/85/125/165/205/245 ⇒ 60/100/140/180/220/260
W – Őrök Barátok!
Hibajavítás: Szövetséges ikonja – Yuumi szövetségesének szintjelző ikonja mostantól helyesen visszatér eredeti állapotába, amikor Yuumi leválik a szóban forgó hősről.

Zyra

Passzív – Töviskert
Indacsapás lassítása 25% ⇒ 30%
W – Buja Burjánzás
Töltési idő 20/18/16/14/12 másodperc ⇒ 18/16/14/12/10 másodperc

Tárgyak

Mélységi maszk

Életerő: 350 ⇒ 400
Szabad préda sebzési aránya: 10% ⇒ 15%
Szabad préda időtartama: 4 másodperc ⇒ 5 másodperc

Vérivó

Szomjoltó csapás gyógyítása: 25% sebzés (+ a hiányzó életerő 8%-a) ⇒ 25% sebzés (+ a hiányzó életerő 10%-a)

Guinsoo Dühpengéje

Összeállítási költség: 1100 arany ⇒ 900 arany

Szurdokhasító

Aktiválási feltétel: Ellenséges hősnek okozott sebzés helyett ⇒ Ellenséges hősnek okozott vagy tőlük elszenvedett sebzés
Ürességrontás – sebzésnövekedés másodpercenként 2%, legfeljebb 5 alkalommal halmozódik (10% bónusz) ⇒ 3%, legfeljebb 3 alkalommal halmozódik (9% bónusz)

Runák

Fázisroham

Töltési idő: 15 másodperc ⇒ 30–10 másodperc (szinttől függően)
Bónusz mozgási sebesség 40%–60% közelharcosoknak || 25–40% távolsági harcosoknak ⇒ 30%–60% közelharcosoknak || 15–40% távolsági harcosoknak

Változások a dzsungelben

Dzsungelidőzítők és táborok aranyértéke

Táborok újjáéledési ideje: 2 perc ⇒ 2 perc 15 másodperc
Táborok újjáéledésének világító jelzője: 15 másodperccel a tábor újjáéledése előtt ⇒ 10 másodperccel a tábor újjáéledése előtt

Felzárkóztató tapasztalat

Új! Semmi sincs veszve: Ha egy dzsungelharcos legalább két szinttel a játékban részt vevő összes játékos átlagos szintje alatt van, akkor megnövelt TP-t kap a nagy és hatalmas szörnyek kiiktatásakor. Ezek a táborok 50-nel több tp-t adnak az összes játékos átlagos szintjéhez viszonyított szintkülönbség minden egyes szintjéért.

Sújtás

Sújtás hősök elleni sebzése 390–1000 (szinttől függően) ⇒ 450 kezdetben, 900 a sújtás küldetés teljesítése után
Új! Felnyitott varázskönyvből kapott sújtás sebzése: A sújtás sebzése mostantól megnő a második idézőivarázslat-csere után.
Új! A suhanás vége: A sújtás és a tömegirányító hatások mostantól áttörik a suhanó sutyerák pajzsát a sebzés alkalmazása előtt.

Túlélési képességek

Életvarázs a dzsungeltárgyakon: 10% ⇒ 8%
Sújtás maximális életerővel arányos gyógyítása: 10% ⇒ 15%

Dzsungelszörnyek sebzése:

  • Kék Gólem: 82–303 (az 1–18. Szinten) ⇒ 78–234 (az 1–18. Szinten)
  • Vörös Szederhát: 82–303 (az 1–18. Szinten) ⇒ 78–234 (az 1–18. Szinten)
  • Gromp: 80–253 (az 1–18. Szinten) ⇒ 78–234 (az 1–18. Szinten)
  • Éjfarkas: 42–156 (az 1–18. Szinten) ⇒ 35–105 (az 1–18. Szinten)
  • Kisebb Éjfarkasok: 16–59 (az 1–18. Szinten) ⇒ 10–30 (az 1–18. Szinten)
  • Vörös Pengecsőr: 20–74 (az 1–18. Szinten) ⇒ 20–60 (az 1–18. Szinten)
  • Pengecsőrök: 13–49 (az 1–18. Szinten) ⇒ 10–30 (az 1–18. Szinten)
  • Nagy Krug: 80–303 (az 1–18. Szinten) ⇒ 78–234 (az 1–18. Szinten)
  • Közepes Krug: 25–93 (az 1–18. Szinten) ⇒ 20–60 (az 1–18. Szinten)
  • Mini-Krugok: 17–63 (az 1–18. Szinten) ⇒ 13–39 (az 1–18. Szinten)

Dzsungelszörnyek életereje:

  • Kék Gólem: 1800–3150 (az 1–18. Szinten) ⇒ 1850–3238 (az 1–18. Szinten)
  • Vörös Szederhát: 1800–3150 (az 1–18. Szinten) ⇒ 1850–3238 (az 1–18. Szinten)
  • Suhanó Sutyerák: 1000–2066 (az 1–17. Szinten) ⇒ 1050–2170 (az 1–17. Szinten)

Dzsungeltáborok aranyértéke:

Mini-Krug: 12 ⇒ 13
Éjfarkas: 55 arany ⇒ 65 arany
Gromp: 85 arany ⇒ 90 arany
Vörös Pengecsőr: 35 arany ⇒ 45 arany

Vizuális effektusok frissítései

Kog’Maw

Passzív – Ikáthiai meglepetés: kevesebb a zaj, és jobban látható a robbanás tényleges mérete
Alaptámadás: Új lövedékek és találati effektusok
Q – Maró Köpés: Új találati hatások és új lövedék, amely pontosabban mutatja a találati felületet
W – Mágikus Bioágyú: Új effektusok, amelyek jobban illenek kog’maw üresség-eredetéhez
E – Mérgező Takony: Új találati hatások és új lövedék, amely pontosabban mutatja a találati felületet
R – Lélegző Ágyú: Új hatások, amelyek pontosabban mutatják a találati felületet

Kog’Maw hőskinézetei

Alap Kog’maw: Frissített karaktertextúrák
Rénszarvas Kog’maw: Átszíneztünk minden vizuális effektust
Mélytengeri Kog’maw: Átszíneztünk minden vizuális effektust
Jurassic Kog’maw: Átszíneztünk minden vizuális effektust
Oroszlántáncos Kog’maw: Az e új, egyedi vizuális effektusokat kapott; frissítettük az r és a q vizuális effektusait
Kog’vau: Az összes vizuális effektust frissítettük
Minden más Kog’maw-hőskinézet frissítettük az r-t, hogy világosabban mutassa a találati felületet

Nos, ez egy elég hosszú lista. Remélhetőleg a játékosoknak tetszeni fognak a változtatások!

https://leet.hu/termekek/pc/pc-hardver/pc-videokartya/

×