Amíg nem kapunk jobb anti-cheatet, addig ezekkel is beérjük.

Múlt hónapban összegyűjtöttük, hogy mik azok a dolgok, amiket a CS:GO átvehetne a VALORANT-tól, ideértve többek között a kezdőbarát játékmenetet, több tartalmat vagy éppen a jobb anti-cheatet. Természetesen ezek olyan tényezők, amiket nem két perc összehozni, viszont a közösség most készített egy listát olyan szükséges változtatásokról, amelyek valószínűleg nem igényelnének túl sok időt a Valve fejlesztői részéről sem.

Lássunk néhány low effort fejlesztést, amit igazán elviselne a játék!

  • FFA Deathmatch, azaz ne csapatok legyenek, hanem mindenki mindenki ellen, akárcsak a közösségi szervereken.
  • Továbbá gyakorlatilag „bármi”, ami közösségi szervereken már elérhető, mint ahogy azt tették a Retakes móddal is.
  • Ha az M4A1-S van felszerelve, akkor használhasd Demolition és Arms Race módokban is.
  • Normalizált AI a botoknál a bemelegítések alatt.
  • Ne csak Dust 2-nél legyen dedikált queue, hanem más népszerű pályáknál is (pl. Mirage, Inferno).
  • Pályaválasztás lehetősége Retake játékmódban (gomb van hozzá, de nem csinál semmit).
  • Valamilyen formában térjenek vissza a korábbi népszerű pályák (pl. Rialto, Guard, Insertion, Black Gold).
  • A Scrimmage játékmód alkalmazza az aktív pool pályáit.
  • Választható opció MM-ben az 1v1 és a régi, hagyományos bemelegítés között.
  • Választható opció, hogy szeretném -e az ügynök skineket látni a társakon és az ellenfelen, vagy sem.
  • Az aktív map pool legyen rotálásban, a változtatások és ezek menetrendjét pedig jelentsék be időben.
  • Hanghatások egyensúlyozása: a lépések legyenek hangosabbak, a fejlövések halkabbak.
  • Kerüljön vissza a funkció, ami megkövetelte a felhasználóktól a mobiltelefon párosítását.
  • Tegyék lehetővé, hogy az M4A1 és az USP hangtompítójának levételét bármilyen gombra beállíthassuk.
  • Dinamikus fények, illetve állítható post-processing és torkolattűz funkció a videóbeállításoknál.

Te még mivel egészítenéd ki a fenti listát?

×