Nyolc éve indult az első Operation - Szállj fel te is a nosztalgiavonatra!
Hosszú idő eltelt az legelső CS:GO Operation óta, úgyhogy itt az ideje egy kis múltidézésnek.
Hosszú idő eltelt az legelső CS:GO Operation óta, úgyhogy itt az ideje egy kis múltidézésnek.
Hosszú idő eltelt az legelső CS:GO Operation óta, úgyhogy itt az ideje egy kis múltidézésnek.
Pályák, játékmódok, gyűjtemények, küldetések, statisztikák és természetesen az érdemérem. Az Operation-ök mindig óriási vérfrissítést jelentenek, hiszen sok-sok új tartalommal töltik meg a CS:GO világát. Akadt, hogy egyiket azonnal követte a másik, de arra is volt példa, hogy a Valve két éven át „éheztette” a közösséget. A jelenlegi Operation a tizedik a sorban, míg a legelső még nyolc évvel ezelőtt látta meg a napvilágot, így két erős okunk is van, hogy összegezzük az eddigieket.
Vessük hát bele magunkat a „hadműveletek” világába, következzen egy Operation-áttekintés!
A legelső megvásárolható DLC még 2013-ban került be a játékba és az Operation Payback nevet kapta. A belépőt hat dollárért lehetett megváltani, cserébe pedig lehetőség nyílt kipróbálni hét közösségi pályát. Akkoriban még az érdemérem fejlesztése is elég primitív volt, csupán ezeken a pályákon kellett minél többet játszani (az ezüst fokozathoz 10 órát, az arany fokozathoz pedig 50 órát). Érdekesség, hogy a Valve az összes – belépők megváltásából – befolyt pénzt (150 ezer dollár) felajánlotta a pályák készítőinek.
A Payback-et további kilenc Operation követte, nézzük ezek teljes listáját:
Ahogy azt a dátumok alapján is láthatjátok, a kezdetekkor futószalagosan érkeztek az újabb és újabb Operation-ök, ráadásul egyre több tartalommal. Aztán a Bloodhound környékén jött egy törés, ott már négy és fél hónapot kellett várni a Wildfire-re, majd az azt követő Hydra-ra már egy évet, míg a Shattered Web-re két teljes esztendőt. Ezúttal utóbbit „csak” egy féléves hiátus követte, bízzunk benne, hogy a Valve kitesz magáért és ennél hosszabb üresjárat már nem is lesz a folytatásban.