Az Adidas és a LEGO szerelméből olyan cipő született, amit soha le sem vennénk
Az Adidas és a LEGO bemutatta a legújabb közös cipőjüket, ami ezúttal nem merül ki az alapmodell átszínezésével.
Az Adidas és a LEGO bemutatta a legújabb közös cipőjüket, ami ezúttal nem merül ki az alapmodell átszínezésével.
Az Adidas és a LEGO bemutatta a legújabb közös cipőjüket, ami ezúttal nem merül ki az alapmodell átszínezésével.
Az Adidas az utóbbi időkben felismerte a tátongó piaci rést, és sorra jelenti be a gamer és geek világot célzó cipőit. Kollaborált már a Cyberpunkkal és a streamer Ninjával, ahogyan készült Dragon Ball-os surranó is, tavaly pedig mindenki univerzális kedvencével, a LEGO-val közösen fundált ki egy színes szagos modellt.
Döntse el mindenki maga, hogy melyiket, vagy úgy egyáltalán bármelyiket hordaná-e, az igazság viszont az, hogy ezek alig-alig térnek el az Adidas alapmodelljeitől, hiszen szinte csak a mintázatukban és színezetükben köszön vissza a reprezentálni kívánt partner.
Ez fog most megváltozni az Adidas x LEGO megújuló szerelmével, ugyanis nem csak kiszínezik az alapot adó Ultraboost DNA-t, hanem a dán játékgyár legjellegzetesebb ismérvével is felvértezik.
The new customisable Ultraboost DNA x LEGO Plates running shoes. LEGO Plates included.#adidasxLEGO pic.twitter.com/HvhYOZex6n
— LEGO (@LEGO_Group) April 7, 2021
Az új cipő nem csak letisztultabb (és szerintem ízlésesebb) mint bármelyik eddigi kollab, de a legegyedibb is. A lábbeli oldalán az Adidas logóját ugyanis úgy alakították ki, hogy három lapos, négyszög alakú színes LEGO darabkával tetszőlegesen díszíthessük azt. A cipő orrához hasonlóan a talpbetétet szintén ellátták a kockák tetején látható jellegzetes karikákkal, de nem kell aggódnunk, mert ebben az esetben teljesen új értelmet nyer a Legóra lépünk ‘szülőhorror’ frázis.
A cipőt ahogy bemutatták, szinte azzal a lendülettel tették elérhetővé az Adidas anyaoldalán 200 dolláros áron. Magyarországon egyelőre még nem érhető el, de a viszonteladóknál 58-70 ezer forintos árral számolhatunk – ha lesz majd egyáltalán.
Mindeközben az ősi rivális Puma sem tétlenkedik: a másik német világmárka a Nintendoval szövetkezett még 2020 végén, ami a japán gyártó jellegzetes mintáival és színeivel vértezte fel a népszerű modelljeit.