A konzolos játékosoknak még egy picit várniuk kell.

A várakozásoknak megfelelően csütörtök délután megérkezett a Rainbow Six: Siege legújabb frissítése PC-re. A többi platformra várhatóan jövő héten érkezhet majd meg a javítócsomag. Az update szerencsére nem túl nagy, így a gyengébb internettel rendelkezők is le tudják majd tölteni viszonylag hamar.

A frissítés méretei

  • Ubisoft Connect:
    • 1.56 GB Ha az éppen feltelepített build HD Packkal együtt van a gépünkön.
    • 1.44 GB Ha az éppen feltelepített build HD Pack nélkül van a gépünkön.
  • Steam: 1.1 GB
  • Xbox One: 1.31 GB
  • Xbox Series X: 1.84 GB
  • PS4: 1.57 GB
  • PS5: 1.62 GB

Kényelmi funkciók

Streamer mód

  • Végre bekerült a beállításokba a régóta várt Streamer Mode.
  • Az opció lehetőséget nyújt a közvetítők számára, hogy elrejthessék régió és latency/ping információkat. Ezen kívül engedélyez egy rejtett matchmaking keresési plusz időt (delay), így nehezebbé válik a stream snipe is.

Charms Loadout menü

  • Az operator albumban és player loadoutokban szereplő charmokat ezentúl ritkasági és betűrendi sorrendben láthatjuk. Fontos kiemelni, hogy ez még csak egy átmeneti megoldás a hamarosan bemutatásra kerülő teljes átdolgozás előtt.

Hibajavítások és fejlesztések

A fejlesztők nem bízták a véletlenre a dolgot, rengeteg hibajavítást eszközöltek a játékban. Érintettek játékmenetet befolyásoló bugokat is, de a pályákon és operatorokon is dolgoztak kicsit.

Az alábbi játékmenetet befolyásoló hibákat javították a fejlesztők:

  • Mostantól nem kell félnünk a cinematic videó utáni végtelen betöltéstől „Situation – Cold Zero” alatt.
  • A játékosok mostantól nem használhatják ki a lean + késelés kombót egy gyors sarok peekre.
  • A Bailiff 410 fegyver mostantól a Close Quarters kategóriába esik a Battle Pass kihívásoknál, az eddigi Handgun Elimination helyett.
  • Mostantól kevésbé lesz inkonzisztens a fegyverek vertikális visszarúgása.
  • Mostantól nem kerülhető el a meccs kilépésért járó büntetés akkor sem, ha az egész csapat megöli magát és a játékos a kör végén visszacsatlakozik.

Az alábbi operátorokkal és felhasználói élménnyel kapcsolatos hibákat javították a fejlesztők:

  • Mostantól nem fog hibásan megjelenni az MVP képernyőig Flores RCE-Ratero Charge HUD-ja, ha a kör végén aktiváltuk az eszközt.
  • Mostantól nem változtat pozíciót a falra rögzített RCE-Ratero Charge, ha egy szintén falra rögzített Pest kiszúrja
  • Flores fegyvere mostantól nem lóg túl a Claymore-ján.
  • Mostantól nem fordul elő a hiba, ami azt okozta, hogy meccs után nem tudtuk megnyitni a Replay menüt.
  • Az NVIDIA 461.72-es driverrel előforduló hibákat is javították a fejlesztők.
  • A Premium Battle Pass paneljén is több hibajavítást eszközöltek.
  • A Caster HUD-on is csiszolgattak a Ubisoft munkatársai, nincs több egymásra logó elem.

Ami a patch notes-ból kimaradt – MMR / ranked változások

 

A Ubisoft már tegnap felhívta a figyelmet, hogy egy egész komoly változás kimaradt a patch notesból. Az MMR cap a korábbi ezres értékről 700-ra változott. A fejlesztők a Ranked élményét szeretnék olyan kiegyensúlyozottnak megteremteni, amennyire csak lehet. Az adataik alapján ez a kis változtatás csökkenti a skill gapet a csapatok között, így valóban a tudásunknak megfelelő játékosokat kaphatunk ellenfélként. Ezen kívül a csapattársaink is közelebb állnak majd skillben hozzánk. Az egyetlen negatívum, hogy a fenti határértéken kívüli barátainkkal továbbra sem tudunk együtt játszani.

A Ubisoft természetesen monitorozza majd a fenti változtatást, így ha kell, akkor később tovább finomíthatja az MMR cap értékét. 

https://leet.hu/termek/kingston-hyperx-cloud-ii-wireless/

×