Egy gamer harcművész videós csapat megmutatja, hogyan néznek ki a The Last of Us második részének legbrutálisabb közelharci jelenetei a valóságban.

A The Last of Us második felvonása messze a Naughty Dog egyik legjobb alkotása, amit valaha készített. Legalábbis, ha a megvalósításról és a részletekről van szó, nem is csoda, hogy szinte minden tekintetben a világ egyik legelismertebb játéka lett.

A stúdió játéktörténelmi fontosságú munkássága során megszokhattuk, hogy mindenre a lehető legnagyobb figyelmet fordítják. A TLOU2 legsarkalatosabb aspektusán, a közelharcokon például több mint 40 mocap színész dolgozott, amit aztán fél tucat animátor fűzött össze, de nem érdemes megfeledkezni például a koreográfusok és a harcművészek munkájáról sem.

Mindent összevetve, csak a pusztakezes harcon több mint félszázan dolgoztak.

Neil Druckmann kreatív direktornak egyetlen dolgot tartott szem előtt: a harcok a lehető legföldhözragadtabbak, és legvalósághűbbek legyenek, méghozzá a maguk legnaturalisztikusabb módján. Emiatt olyan explicit erőszak jelenik meg a játékosok előtt, amit hasonló kaliberű AAA-s játékban szinte még sosem láthattunk.

Ennek a valósághűségnek járt utána a Gamology két harcművész játékosa, Chrys és Noah, akik egy videóban rekonstruálták a The Last of Us Part II legbrutálisabb közelharci jeleneteit.

A videóban természetesen nem csak újraalkotják a harcokat, hanem egy-két érdekességet is elárulnak olyan mozdulatokról, mint például az ellenfelek könyökének eltörése, vagy különböző lefegyverzési és kitérési módszerekről.

Remélem mondanom sem kell, hogy ezeket otthon ne próbáljátok ki!

Mindeközben az HBO is gőzerővel dolgozik a The Last of Us élőszereplős sorozaton, melyről pár nappal ezelőtt a játékok és a széria író-producere Neil Druckmann beszélt bővebben, többek között arról, hogy miről fog szólni, illetve hogy hogyan viszonyulnak a fentebbi akciókhoz.

https://leet.hu/termek/kingston-hyperx-cloud-ii-wireless/

https://www.facebook.com/groups/1737295806551859

×