A két szolgáltató korlátlan mobilnet csomagjait érinti a probléma.

A Magyar Telekom Nyrt. és a Vodafone Magyarország Zrt. bizonyos korlátlan mobilnet szolgáltatásait népszerűsítő reklámokban félrevezető módon kommunikálták le a díjcsomagokat a közönség felé. A fogyasztókban azt a hatást keltették a hirdetések, hogy a díjcsomagban foglalt adatmennyiségen felül, bizonyos social media appokat korlátlanul használhatnak, anélkül, hogy az az alap adatforgalomból levonásra kerülne.

Mivel valószínűsíthető, hogy ezen applikációk használata az alapjáraton rendelkezésre álló adatforgalmat is csökkentik bizonyos mértékben, a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Vodafone és a Telekom ellen is versenyfelügyeleti eljárást indított. Míg az előbbire 2021 januárjában, az utóbbira 2020 októberében került sor.

Fontos viszont tisztázni, hogy maga az eljárás indítása nem hordozza magában azt a tényt, hogy valóban jogsértést követtek el a megvádolt felek. Az eljárás a meglévő tények bemutatására és tisztázására irányul, mely három hónapon belül kell hogy lezáruljon, indokolt esetekben két alkalommal, egyenként maximum két hónappal hosszabbítható meg.

Ti tapasztaltatok ilyen jellegű problémát a jelenlegi díjcsomagotokkal kapcsolatban?

https://leet.hu/page/3/?s=Shark&post_type=product

×