A Cyberpunk 2077 1.1-es javítása számos hibát korrigál, amelyek befolyásolják a küldetéseket, a játék látványát és az általános stabilitást.

Végre megjelent a Cyberpunk 2077 első nagy javítása, amely rengeteg hibajavító fejlesztést hozott a CD Projekt Red ígéretes – ámde hibás – játékába. Az összes platformon elérhető frissítés remélhetőleg az első lépés a Cyberpunk helyreállítása felé vezető úton.

A Patch 1.1 nem sokkal azután jelent meg, hogy a CDPR nyilvánosan bocsánatot kért és közzétette a játék fejlesztési ütemtervét. Míg a cím többnyire pozitív kritikákat kapott PC-n, a PlayStation 4 és Xbox One konzolokon kevésbé volt sikeres a hibák, furcsaságok és stabilitási problémák miatt.

Számtalan játékos úgy döntött, hogy visszatérítést igényel és inkább megválik a játéktól.

Jó hír, hogy a fejlesztők végre elindították a játékot a felfelé ívelő úton. A frissítés kiadott jegyzetei azt mutatják, hogy a PS4, az Xbox One és a Stadia általános teljesítményének sokkal jobbnak kell lennie, bár az kérdéses, hogy a változtatások elegendőek-e ahhoz, hogy az elmúlt időket helyrehozzák?

Érdekes, hogy míg a PS4 felhasználók számára különféle összeomlási javításokat hajtottak végre, erőteljesebb teljesítmény-optimalizálás csak a PS4 Pro és a PS5 konzolokon érhető el. Ez arra utalhat, hogy a Cyberpunk 2077 további fejlesztéseit korlátozhatja a PS4 „elöregedő” hardvere.

Bár ez a javítás csak a fejlesztési ütemterv első nagy lépése, nem kell sokat várnunk a második jelentős frissítésre. A CD Projekt Red szerint az 1.2-es javításnak a következő hetekben rendelkezésre kell állnia, viszont konkrét dátumot még nem erősítettek meg.

Ti tapasztaltok változásokat a játékban? 

×