A fizikai játékot birtokló ügyfelek arról számolnak be, hogy a pénzüket visszakapták, de a játék visszaküldését nem kérték tőlük.

Azok az ügyfelek, akik éltek a CD Projekt ajánlatával – mely a Cyberpunk 2077 árának visszatérítésére szolgál -,  arról számolnak be, hogy még nem kérték őket a játék visszaszolgáltatására.

Három késés után a nagyon várt RPG 2020 decemberében jelent meg, számos technikai problémával, főleg az utolsó generációs konzolokon, amelyek eredményeként még a címet is kihúzták a PlayStation áruházából. A CD Projekt ígéretet tett arra, hogy a jövőbeni frissítések révén javítja az általános élményt, ugyanakkor azt is elmondta, hogy az ügyfelek, akik nem akarják megtartani a játékot, visszatérítést választhatnak.

Több felhasználó, aki úgy döntött, hogy visszakéri a pénzét, elmondta, hogy

a visszatértést ugyan megkapták számlájukra, de a fizikailag megvásárolt darabok esetén még nem kérték őket a játék visszaküldésére.

Az egyik vásárló, aki megvásárolta a 250 dolláros Cyberpunk 2077 gyűjtői kiadást, azt mondta: „Meglepődtem, hogy nem kellett visszaküldeni. Még mindig megvan mindenem. Vevőként úgy érzem, jól cselekedtek. Csak a nyugtát kellett megmutatnom. ”

A hivatalos folyamat szerint az ügyfeleknek vissza kell szolgáltatniuk a játékot, tehát nem tudni, hogy esetleg a jövőben kérik-e majd az ügyfelektől a fizikai példányokat is. A CD Projekt Red még nem reagált az ezzel kapcsolatos kérdésekre/bejegyzésekre. A CD Projekt eredetileg azt közölte, hogy azoknak a játékosoknak, akik Cyberpunk 2077 visszatérítést szeretnének, 2020. december 21-ig egy speciális e-mail címen kell kapcsolatba lépniük a céggel.

Ezt követően az ügyfeleket arra kérték, hogy töltsenek ki egy űrlapot, és igazolják a vásárlást.

Te igényeltél visszatérítést? Mik a tapasztalataid? 

 

https://www.facebook.com/groups/cyberpunkmagyarorszag

×