Még mindig nem sikerült megzabolázni a Clasht a League of Legends fejlesztőinek. Komoly problémákról számolt be a Riot Games Support.

Hihetetlen, hogy mennyire rosszul méri fel a Riot Games a Clashre vágyók hadát. Amióta bejelentették, hogy lesz egy kliensen belüli tornarendszer, a játékosok tűkön ülve várták a megjelenést. Már akkor lehetett érezni, hogy valami nincs rendben, ugyanis az első tesztverseny után globálisan halt le a rendszer. Szinte nulláról kellett újraírniuk a fejlesztőknek a Clasht. Az új megjelenés óta valahogy eldöcög a játékmód, viszont időnként így is lehal az egész.

Így történt a hétvégén is, amikor a teljes európai szerverállomány megszédült a játékostömegektől.

A szombati fordulót el is kellett halasztania a Riot Games-nek, mert nem tudták megoldani a kliensproblémákat egyik pillanatról a másikra. A vasárnapi fordulót megtartották az EUNE és EUW szervereken, bár olvasóink visszajelzései alapján még így is került porszem a gépezetbe. Folyamatos fagyások, kliens problémák és el nem induló meccsek jellemezték az estét. A Riot Games Support Twitter szerint Törökországban akkora volt a gond, hogy a teljes Clash hétvégét el kellett halasztani.

A röhejes helyzet csak ez után következett be. Nemcsak regionálisan, hanem globálisan is elkezdett rakoncátlankodni a rendszer, belépési hibákat és további fagyásokat okozva. Szintén a hivatalos Support hívta fel erre a felhasználók figyelmét, valamint arra kérték az érintetteket, hogy jelezzenek minden fennálló problémát, hogy mihamarabb javítani tudják.

A Clash tehát még mindig nagy mumusa a fejlesztőcsapatnak, ami összességében nagy kár, ugyanis még mindig az egyik legjobb játékmódja a játéknak.

https://www.facebook.com/groups/lolhungary/

×