A legutóbbi Warzone frissítés jegyzeteiben nem csak egy második DMR nerfről, hanem a stim glitch javításáról is szó esik.

Az elmúlt hónapban egyetlen fegyver uralta a Call of Duty: Warzone minden mérkőzését: a DMR 14. A Black Ops COld Warból áthozott fegyver egyszerűen berobbant a játékba. Mindez a könnyen kezelhetőségének, őrületes sebzésének és magas tűzsebességének volt köszönhető.

A népszerűség csökkentését célzó múlt heti javítás hatástalannak bizonyult, de erre reagálva a Raven Software ma bevezet egy második DMR 14 nerfet is.

Itt vannak tehát a legújabb frissítés jegyzetei:

DMR 14:

-A bullet penetration sniperről AR-re csökkent.
-Csökkent a damage falloff tartományok száma: 55 sebzés előtte /48 sebzés utána – 750 egység után (ez 70%-kal kevesebb mint az előzetes 2500 egység).
-A recoil nőtt: Mérsékelten növekedett a második és a harmadik lövedéknél.
-A location damage szorzók ki vannak igazítva: A fejlövés most kevesebb, mint 100 sebzést okoz 750 egység után, az alsó törzs 1,1-ről 1,01-re csökken (~ 8%).
-Első markolat: A vertikális visszarúgás-csökkentés eltávolítva, a horizontális recoil-csökkentés 20%-ról 30%-ra nőtt.
-Field Agent Foregrip: A vertikális visszarúgás csökkentése 35%-ról 25%-ra, a horizontális recoil csökkenése 35%-ról 30%-ra nőtt.

TYPE 63:

A maximális damage 45-ről 40-re csökkent (~ 11%).
Akimbo: Az össz location damage szorzó értéke 1.

Stim Glitch:

A hibát kijavították, most már nem tudják végtelenül használni a játékosok.

Kihívások:

A szezonális kihívások rögzítve vannak a megjelenésüknek/pályájuknak a rendeltetésüknek megfelelően.

Blueprintek:

Galantria (MAC 10): Minden statisztika frissítve van, hogy az megfeleljen az alap MAC-10-nek.

A mai javítás tehát kissé drasztikusabb, mint az utolsó, pláne ha a DMR-t nézzük.

Talán ennek a nerfnek az a valódi célja, hogy a többi fegyver is használatba kerülhessen végre Verdanskban.

×