A Razer a CES 2021-en nem csak egy új RGB-s gamer maszkot mutatott be, de egy igen lenyűgöző játékállomást is, amitől leesett az állunk.

A Project Brooklyn gamerszék koncepciót úgy tervezték, hogy mindenfajta játékosnak megfeleljen, ugyanakkor kényelmesen elférjen a háló- vagy gamerszobában. A koncepció szerint a gamer szék teljes értékű szórakoztató „erőművé” alakul, és új generációs,

lélegzetelállító élményt biztosít mind a PC-vel, mind a konzolokkal történő játék során.

A Project Brooklyn egy csúcskategóriás, szénszálas, RGB világítású gamerszék, amely az üléstámlából kiforduló, 60 hüvelykes panorámás kijelző, az ülésbe beépített lebilincselő, taktilis (érezhető) visszajelzés, valamint az állítható perifériaasztalokká kinyíló 4D-s karfák segítségével pillanatok alatt válik egy teljes beleélést biztosító játékállomássá.

 

A 2020 októberében bemutatott Razer Iskur tervei által ihletett, a felhasználói érintkezési pontok terén hatalmas előrelépést képviselő Project Brooklyn a gamerszéket egy kijelzővel, valamint olyan funkcionálisabb elemekkel, mint például kartámaszokkal kapcsolja össze, miközben a felhasználók egyedi testformáit alátámasztó nagy sűrűségű, plüss habpárnáival megfelel a kényelemre vonatkozó igényeknek is. A bőrből varrott üléstámla egy robusztus szénszálas testet rejt, hogy a hosszú játékmaratonok közben is tökéletes testtartást biztosítson.

A szék alatt elhelyezkedő állítható platform kábelvezetési megoldásokat is kapott, egyes tervezési ötleteket pedig a Razer Raptor monitorból vett át. A szék támlájába szerelt, egy gombnyomással előhívható 60 hüvelykes, a felhasználót teljesen körülölelő OLED felel a lenyűgözően részletes látványért. A használaton kívül a szék háttámlájában megbúvó, kiforduló kijelzőszerkezet tűéles részletességgel és lenyűgöző panorámával az akció közepébe repíti a felhasználókat.

A teljesen moduláris 4D kartámaszok rugalmas ergonómiájukkal teljesen elrejtik az összecsukható asztalokat, így lehetővé teszik, hogy könnyedén válts az egeret és billentyűzetet igénylő PC-s játékok, valamint a konzolos címek között. Minden kartámaszban külön panelek találhatók, amelyek eltérő billentyűzet és egér használatot tesznek lehetővé, valamint mindkét rész lehajtható, amikor nincs használatban.

A Razer által a 2019-es CES-en bemutatott, audio-vezérlésű haptikus visszacsatolási prototípus sikerére alapozva, a szék keretrendszere alapján került megvalósításra a legmagasabb szintű taktilis immerzióról gondoskodó új, natív Razer HyperSense integráció. Az egymástól függetlenül aktiválható, nagy hűséget biztosító modulok a valóban magával ragadó játékmenet érdekében a játék közben tapasztalt legkisebb rezgéseket – mint például egy vízbe ugrást, vagy egy platformon történő leszállást – is érzékeltetik.

Az szék párnáinak külseje mentén integrált Razer Chroma RGB egyet jelent a 16,8 millió színű személyreszabással, amelyet a több mint 150 integrált játékcím vált ki, miközben a további, szinkronizált perifériáid mellett játszol.

„A Project Brooklyn egy izgalmas koncepció, amelynek fejlesztése megragadja egy maximális beleélést biztosító játékállomás esszenciáját” – nyilatkozta Min-Liang Tan. „A haptikus visszacsatolás, a látvány és az általános funkcionális kialakítás – amely különös hangsúlyt fektet az ergonómiára – egyedülálló játékélményt nyújt.”

A Razer a jövőben továbbfejleszti ezt a gamerszék-koncepciót, amelyet a legjobb esport versenyzőkkel és influenszerekkel közösen tesztel a megvalósíthatóság, a kényelem, valamint a teljesítmény mérése érdekében. A Project Brooklyn koncepció célja, hogy – egy immerzívebb játékélményt biztosítva – betekintést nyújtson a felhasználói mechanika, valamint a tervezés fejlesztési lehetőségeibe, és a közeljövőben inspirációként szolgáljon a Razer bővülő gamerszék-portfóliója számára.

További Razer Project Brooklyn információkért kérjük, kattints ide.

Neked mennyire jön be?

×