Az Among Us a világ egyik legkedveltebb játéka napjainkban, ám nem mindig ilyen volt, mint ahogy most ismerhetjük.

A fejlődés korai szakaszában az Among Us sokkal másabb és stresszesebb játék volt. A játék alkotója, Forest Willard szerint a játék valójában John Carpenter 1982-es The Thing és egy „Maffia-szerű játék” ihletésével készült, társalkotója, Marcus Bromander kombinációja alapján.

A játék egy teljesen másik műfaj volt korai szakaszában. Willard elmondása alapján a fejlesztés során egy időben a hajó mindig válságban volt. A személyzet tagjainak az volt a feladata, hogy próbálják összetartani a dolgokat.

Eközben az imposztorok szándékosan rosszul hajtottak végre feladatokat, hogy a dolgokat elrontsák. Ez azonban nyilvánvalóan túl megterhelő volt, és nem adott esélyt a játékosoknak a nyomozói munkára, így minden megváltozott.

„Az Among Us Marcus ötlete volt, egy Maffia-szerű játék, amelyet gyerekként játszott, és a The Thing című film kombinációján alapulva.” – mondta Willard, az Innersloth programozója. „Az eredeti játékban rajzolnod kellett egy szerepkártyát és céltalanul kóborolni egy ház körül, miközben a „Maffia” ember titokban megölte a játékosokat.”

A „The Thing” c. film 1982-ből

„Ennek az elképzelésnek a magja még mindig jelen van a játékban, de szerettük volna eltüntetni a szükséges házelrendezgetést és unalmas vándorlást, ezért a témát űrre változtattuk illetve feladatokkal bővítettük a listát. A feladatok a fejlesztés korai szakaszában többször megváltoztak.”

 

„Eredetileg a hajó mindig válságban volt, miközben a személyzet tagjai megpróbálták összetartani azt. Az imposztorok pedig csak rontottak a helyzeten. Megállás nélkül. Ezt túl stresszesnek találtuk, hiszen nem sok idő maradt nyomozói munkára. ”

Természetesen minden játék valami hasonlót él át a fejlesztés során. A felülvizsgálat elkerülhetetlen.

Szerintetek az eredeti verzió még jobb lehetett volna? 

×