Tudtad, hogy az eredeti Among Us sokkal stresszesebb volt?
Az Among Us a világ egyik legkedveltebb játéka napjainkban, ám nem mindig ilyen volt, mint ahogy most ismerhetjük.
Az Among Us a világ egyik legkedveltebb játéka napjainkban, ám nem mindig ilyen volt, mint ahogy most ismerhetjük.
Az Among Us a világ egyik legkedveltebb játéka napjainkban, ám nem mindig ilyen volt, mint ahogy most ismerhetjük.
A fejlődés korai szakaszában az Among Us sokkal másabb és stresszesebb játék volt. A játék alkotója, Forest Willard szerint a játék valójában John Carpenter 1982-es The Thing és egy “Maffia-szerű játék” ihletésével készült, társalkotója, Marcus Bromander kombinációja alapján.
A játék egy teljesen másik műfaj volt korai szakaszában. Willard elmondása alapján a fejlesztés során egy időben a hajó mindig válságban volt. A személyzet tagjainak az volt a feladata, hogy próbálják összetartani a dolgokat.
Eközben az imposztorok szándékosan rosszul hajtottak végre feladatokat, hogy a dolgokat elrontsák. Ez azonban nyilvánvalóan túl megterhelő volt, és nem adott esélyt a játékosoknak a nyomozói munkára, így minden megváltozott.
“Az Among Us Marcus ötlete volt, egy Maffia-szerű játék, amelyet gyerekként játszott, és a The Thing című film kombinációján alapulva.” – mondta Willard, az Innersloth programozója. “Az eredeti játékban rajzolnod kellett egy szerepkártyát és céltalanul kóborolni egy ház körül, miközben a „Maffia” ember titokban megölte a játékosokat.”
A “The Thing” c. film 1982-ből
“Ennek az elképzelésnek a magja még mindig jelen van a játékban, de szerettük volna eltüntetni a szükséges házelrendezgetést és unalmas vándorlást, ezért a témát űrre változtattuk illetve feladatokkal bővítettük a listát. A feladatok a fejlesztés korai szakaszában többször megváltoztak.”
“Eredetileg a hajó mindig válságban volt, miközben a személyzet tagjai megpróbálták összetartani azt. Az imposztorok pedig csak rontottak a helyzeten. Megállás nélkül. Ezt túl stresszesnek találtuk, hiszen nem sok idő maradt nyomozói munkára. ”
Természetesen minden játék valami hasonlót él át a fejlesztés során. A felülvizsgálat elkerülhetetlen.
Szerintetek az eredeti verzió még jobb lehetett volna?
Az ArenaRacer Dark Desert gamer szék megnövelt magassággal, ülőfelülettel és teherbírással rendelkezik, így nincs olyan gamer, akit ne tudna kiszolgálni! Designja tekintve az elegancia és modern vonalvezetés tökéletes ötvözete,... tovább »
129 990 Ft
Olcsó 240 Hz-es gamer monitor testközelből.
Sn0w | jan. 20. 16:30